20.09.2019, 20:07
Nie mam nic przeciwko kupowaniu nowych lokomotyw, czy wymianie kół (nawet nic nie wspominałem o tym) w wagonach jak i w lokomotywach, o ile zakup dla PKP Cargo nie zakończy się przypadkiem z Gamami Intercity, które często ulegały awariom. Nie wiem jak to teraz na dzień dzisiejszy wygląda. Jednakże przepisy tego typu są jak dla mnie głupotą, zwłaszcza to co Unia Europejska zaczyna wymyślać. Ślimak to ryba, czy definiowanie co ma jak wyglądać (żywność). Oczywiście tego typu rzeczy jest sporo, ale ja nie będę się nad tym rozpisywał bo to nie jest forum polityczne. Hałas jest częścią naszego życia. Od wielu lat pociągi hałasują, zresztą wcale mi to nie przeszkadza. Są ekrany dźwiękochłonne. Oczywiście zawsze Cargo może wymienić wózki w lokomotywach lub nawet wziąć przykład z Rail Polska w postaci modernizacji 207E. Dla ET22 byłoby dobrą rzeczą zależy co by zostało w nich wymienione a co dodane, albo opracowanie też lokomotywy na jej bazie, która mogłaby korzystać z części od Griffinów i ET22.
Kontrakt na 31 Dragonów został podpisany, pierwsze 7 maszyn trafi do PKP Cargo jeszcze w tym roku:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...93565.html
@Seven: Oni cały czas to samo publikują, więc pytanie tylko czy faktycznie w ogóle dostarczone ? A jeśli będą to jakie oznaczenie otrzymają, bo z tego co słyszałem to mają otrzymać oznaczenie ET26 ?
Kontrakt na 31 Dragonów został podpisany, pierwsze 7 maszyn trafi do PKP Cargo jeszcze w tym roku:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...93565.html
@Seven: Oni cały czas to samo publikują, więc pytanie tylko czy faktycznie w ogóle dostarczone ? A jeśli będą to jakie oznaczenie otrzymają, bo z tego co słyszałem to mają otrzymać oznaczenie ET26 ?