• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oliwkowe bonazny dla Parowozowni Wolsztyn
#1
Niedawno zakończyła się naprawa jednego z trzech wagonów 120A tzw bonanzy w dawnych oliwkowych barwach dla Parowozowni Wolsztyn, poniżej zdjęcie tegoż wagonu 

Źródło : https://www.facebook.com/SkladyWagonowe

Fot : Piotr Gromowski
[Obrazek: 56879445_817648098606475_300703819743258...e=5D4F8A93]


Jak wam podoba się efekt końcowy ? wg mnie bardzo fajnie to wyszło  Wink

Choć w komentarzach na FB już pojawił się pierwszy zgryz

Cytat: Nie mogli dać oznaczenia z 4 epoki

Na co ktoś inny odpisał

Cytat:Bo IK "Parowozownia Wolsztyn" ma osobną licencję do prowadzenia przewozów pasażerskich i każdy jej pojazd musi być opisany...



Cytat:Nie, nie mogli. To nie jest tabor historyczny, tylko do codziennego ruchu planowego.


Jaka jest wasza opinia na temat wyglądu samego wagonu, jak i cytowanych komentarzy z Fejsa  ?

Czy brak historycznych oznaczeń, jest istotny bądź nie przy samym fakcie odnowienia oliwkowej malatury ?

Zapraszam do dyskusji Wink
  Odpowiedz
#2
Uważam, że mają rację, odmalowanie Bonanzy w oliwkowe barwy bez loga PKP to jak założenie do oliwkowej SU42 reflektorów typu ZEZ - a nie, czekaj, to też już się stało jako SU42-536
  Odpowiedz
#3
Logo - logiem, ale ten elektroniczny wyświetlacz to już totalnie do tego nie pasuje. No i cały czas się zastanawiam czemu ta blacha taka pofałdowana.

A tak w ogóle, to PR Chojnice aż tak krucho stoją ze stonkami, że na testy pociągnął ją szynobus?
  Odpowiedz
#4
Na testy pojechał chyba w składzie planowego pociągu? Ale co lepsze do Wolsztyna też pociągnął go i przyciągnął żółto-niebieskiego SA137 Big Grin
  Odpowiedz
#5
Czyli lokomotywowy kryzys w PR Tongue
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości