Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gomułka wiecznie żywy - Seria 311/315 SŽ mała fotorelacja
#2
W naszych EN57 pierwotnie toaleta także znajdowała się w członie silnikowym. Dochodziło do pożarów aparatury niskiego napięcia umieszczonych w sąsiedztwie toalet, więc toalety zlikwidowano a szafkę niskiego napięcia umieszczono w przedziale po toalecie. Pożary jednak nie ustały i później się okazało, że to nie sąsiedztwo toalety było przyczyną pożarów, a wadliwie zaprojektowany układ. Niemniej rozwiązania z szafką nn w miejscu po toalecie już nie zmieniano. Nie wiem jak to rozwiązano w jednostkach w Jugosławii, skoro do dzisiaj mają toalety w członie silnikowym.

No i nasze EN57 też miały firanki, przynajmniej do połowy lat 80. Nie wiem jak jest teraz, bo dawno nie jechałem zwykłym EN57, ale jeszcze nie dawno z łatwością spotykałem EN57 mające nieużywane karnisze.

Co do braku szarpnięcia, to musi być spowodowane jakimiś względami technicznymi. W naszych EN57 nie ma możliwości ruszenia bez szarpnięcia i maszynista nie ma na to wpływu - bierze się to stąd, że najpierw ruszają wózki, a dopiero potem pudło.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Gomułka wiecznie żywy - Seria 311/315 SŽ mała fotorelacja - przez Mariusz W. - 10.03.2019, 18:59

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.