30.01.2023, 13:37
Aby nie mnożyć wątków, wszak dalej o zaginionych inkach.. zapytam czy ktokolwiek widział, ktokolwiek wie co się stało z:
1 - Jednoczłonowym Linkiem (nr fabr. A641BNA001) oznaczonych swego czasu 95 80 0631 001-4 i o którym bardzo zdawkowe informacje są na:
https://rail.phototrans.eu/15,23112,36.html czy na https://revisionsdaten.de/tfzdatenbank/t...ch_start=0
2 - Dwuczłonowym Linkiem (nr fabr. A642BNA022) który pojawia się na https://revisionsdaten.de/tfzdatenbank/t...ch_start=0 jako taka co się pojawiła w DB i znikła - trafiła gdzieś do polskich przewoźników?
3 - Dwuczłonowymi Linkami (nr nr far. A651BNA009, A651BNA010, A651BNA011) które były przeznaczone dla Oberpfalzbahn i finalnie nie dostarczone ze względu na zerwany kontrakt. Inne z tego kontraktu trafiły c do Kolei Wielopolskich, Dolnośląskich czy POLREGIO.
4 - Dwuczłonowe Linki dla CD - fajnie by było poznać ich numery fabryczne - mamy jakiś "agentów" u południowych sąsiadów?
1 - Jednoczłonowym Linkiem (nr fabr. A641BNA001) oznaczonych swego czasu 95 80 0631 001-4 i o którym bardzo zdawkowe informacje są na:
https://rail.phototrans.eu/15,23112,36.html czy na https://revisionsdaten.de/tfzdatenbank/t...ch_start=0
2 - Dwuczłonowym Linkiem (nr fabr. A642BNA022) który pojawia się na https://revisionsdaten.de/tfzdatenbank/t...ch_start=0 jako taka co się pojawiła w DB i znikła - trafiła gdzieś do polskich przewoźników?
3 - Dwuczłonowymi Linkami (nr nr far. A651BNA009, A651BNA010, A651BNA011) które były przeznaczone dla Oberpfalzbahn i finalnie nie dostarczone ze względu na zerwany kontrakt. Inne z tego kontraktu trafiły c do Kolei Wielopolskich, Dolnośląskich czy POLREGIO.
4 - Dwuczłonowe Linki dla CD - fajnie by było poznać ich numery fabryczne - mamy jakiś "agentów" u południowych sąsiadów?