Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Próba szczelności
#1
Cześć

Mam do was pytanko. Wiem że próbę szczelności składu dokonuje się przez 5 minut na odcięciu i ciśnienie nie może spaść więcej niż atmosferę. Tylko nie rozumiem dlaczego należy najpierw spuścić 1 atmosferę z przewodu a nie można zacząć pomiaru od tych 5 atmosfer?
Odpowiedz

#2
Bo trudniej utrzymać szczelność z 5 atn niż z 4 Big Grin
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#3
Bowiem występują zawsze nieszczelności układu  nawet przy odhamowaniu/luzie, na końcu pociągu pasażerskiego ciśnienie nie mniej niż 0,48 MPa dla pasażerskiego i 0,46 MPa dla towarowego. Te wartości są naturalnymi wielkościami ubytku powietrza dla urządzeń/połączeń pneumatycznych w pociągach.
Odpowiedz

#4
Bo w stanie zahamowanym sprawdzimy cały układ łącznie z cylindrami hamulcowymi. Dziurawy cylinder będzie dopełniany ze zbiornika rozrządczego a ten będzie dopełniany poprzez zawór rozrządczy z przewodu głównego.
Pozdrawiam
Odpowiedz

#5
(22.01.2019, 21:39)rustsaltz napisał(a): Bo trudniej utrzymać szczelność z 5 atn niż z 4 Big Grin

Realnie jest łatwiej utrzymać szczelność w stanie odhamowanym tzn. przy 5 atm w przewodzie.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czym różni się próba hamulca pociągu osobowego od towarowego? Andrzej K 4 3 486 19.09.2021, 09:21
Ostatni post: Ogórkowy
  Próba Hamulca DonioX 3 3 837 20.06.2018, 20:36
Ostatni post: DonioX

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.