12.03.2017, 06:34
(11.03.2017, 14:19)SAP102 napisał(a): Na rozmównicy wywiązał się dość ciekawy wątek dt. pociągów EIC, IC, TLk, który szymat ładnie tam rozwinął, czy EIC są faktycznie szybsze od IC, i czemu właśnie Intercity w dalekie trasy (prócz Pendolino) puszcza IC, a nie EIC i czy to wgl ma sens?
Głównie różnica polega na ilości przystanków i cenie.
(11.03.2017, 14:25)szy_mat napisał(a): Ogólnie IC są dotowane, EIC są komercyjne - to jedyna stała reguła.
A kto powiedział, że nie ma żadnych dochodowych?
Cytat:Zgodnie z prawem europejskim EIC powinien prowadzić wagon barowy (w innym wypadku pasażer może żądać częściowego zwrotu należności za bilet), a IC nie musi.
Taaa... To jest bardzo interesujące. Wręcz fascynujące.
Tak się bowiem składa, że np. w takich Niemczech nie ma nic takiego jak EIC... Nie wiem jak więc prawo europejskie odnosi się do tego czego nie ma?