21.03.2019, 13:44
Dokładnie tak jak pisze @SAP102. W odpowiedzi na wszelkie skargi i reklamacje zazwyczaj jest stała śpiewka typu "przepraszamy za niedogodności" i tym sprawę uznają za zamkniętą. Tak niestety wygląda polska kolejowa rzeczywistość.
Natomiast jeśli chodzi o połączenia, to o ile jestem w stanie zrozumieć że połączenia komercyjne spółka uruchamia tam, gdzie jest największy potok podróżnych, bo jedynie wpływy z biletów te połączenia są utrzymywane., to już nie zrozumiałe jest dla mnie zabieranie tanich i dotowanych połączeń jednym regionom i dawanie innym. Dotacje do tych połączeń pochodzą z podatków obywateli każdego regionu, więc dlaczego taki np. Kraków ma dwa szybkie i tanie połączenia z Warszawą jeden za drugim, a mieszkaniec aglomeracji śląskiej już nie, gdyż wszystkie IC/TLK w dogodnych godzinach jeżdżą Wiedenką z mało atrakcyjnym czasem przejazdu.
Natomiast jeśli chodzi o połączenia, to o ile jestem w stanie zrozumieć że połączenia komercyjne spółka uruchamia tam, gdzie jest największy potok podróżnych, bo jedynie wpływy z biletów te połączenia są utrzymywane., to już nie zrozumiałe jest dla mnie zabieranie tanich i dotowanych połączeń jednym regionom i dawanie innym. Dotacje do tych połączeń pochodzą z podatków obywateli każdego regionu, więc dlaczego taki np. Kraków ma dwa szybkie i tanie połączenia z Warszawą jeden za drugim, a mieszkaniec aglomeracji śląskiej już nie, gdyż wszystkie IC/TLK w dogodnych godzinach jeżdżą Wiedenką z mało atrakcyjnym czasem przejazdu.
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas