• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PKP IC szkoli na licencje
Panowie, a możecie się pochwalić ile osób ostatecznie uczęszcza na szkolenie? Szczególnie interesuje mnie Wrocław, ale pozostałe ośrodki też mogą się pochwalić
  Odpowiedz
W Gdyni jest 18 osób. W czwartek mieliśmy wolne bo prezes przyjechał i zajęli naszą salę. Malowali trawę na zielono itp. Hehe, przez co prawdopodobnie egzamin przesunąć mają na sobotę tj.2 luty.
  Odpowiedz
W Warszawie jest 30 osób, w tym kilka niebędących z październikowej rekrutacji.
  Odpowiedz
https://pl.jooble.org/m/desc/64595762138...3101186987

Taka tam ciekawa, ciekawostka
  Odpowiedz
(09.12.2018, 18:07)Konrad1961 napisał(a): https://pl.jooble.org/m/desc/64595762138...3101186987

Taka tam ciekawa, ciekawostka
Dzięki za wrzutkę, to już jest realna oferta - 3400 brutto a nie za darmo 5 lat. Muszę tam zadzwonić, badania mam ważne.
  Odpowiedz
Gdzie Ty masz "za darmo 5 lat"?
  Odpowiedz
(10.12.2018, 16:01)shinkadamo napisał(a): Gdzie Ty masz "za darmo 5 lat"?

No jak gdzie? Na wjazd inwestujesz prawie 8k PLN, później 2150 brutto przez dwa lata, świadectwo, lojalka na kilkadziesiąt tysięcy na trzy lata i 3600 brutto. Jak będziesz grzeczny to dostaniesz nadgodziny, jakąś nocną zmianę itp i spokojnie dociągniesz do czwórki. Każdy lubi co innego. I poruszajmy się w sferze faktów a nie ktoś, coś komuś, mam znajomego i tak dalej. To jest oficjalna oferta.
  Odpowiedz
Widać kolega nie pracuje na kolei. Po pierwsze nie 8000 zł tylko 6050 zł razem z badaniami. Kurs w Ottimie 5300zł. Nie wiem, ile w CS Natura, ale porównywalnie będzie. Najniższa krajowa w 2019 to będzie 2250 zł brutto (w 2020 roku znowu podniosą) i taką sumę dostaniesz na pasku będąc na warsztacie, na szkoleniu teoretycznym i jeżdżąc jako obserwator. W dodatku przysługuje premia, szkodliwe/uciążliwe itd. Po roku na szkoleniu dochodzi ekwiwalent za węgiel i pierwsze 1,5% stażowego (naliczane co roku). Dalej w trakcie szkolenia dojdą dodatki około 500/600 zł prowadząc pociągi pod nadzorem (jesteśmy już członkami drużyn trakcyjnych). Pełnoprawny mechanik dostanie dużo więcej, a za 2 lata będzie to zapewne więcej, niż 3500 zł netto.

Z doświadczenia wiem, że na kolei kwotę brutto podstawy z dodatkami da trochę mniej netto, niż ma ta wartość podstawy brutto.

Zapomnij, że u prywatnego będzie stabilne zatrudnienie, stałe godziny i wszelaki socjal, grucha, wysługa, węgiel itd.
  Odpowiedz
(10.12.2018, 16:42)shinkadamo napisał(a): Widać kolega nie pracuje na kolei. Po pierwsze nie 8000 zł tylko 6050 zł razem z badaniami. Kurs w Ottimie 5300zł. Nie wiem, ile w CS Natura, ale porównywalnie będzie. Najniższa krajowa w 2019 to będzie 2250 zł brutto (w 2020 roku znowu podniosą) i taką sumę dostaniesz na pasku będąc na warsztacie, na szkoleniu teoretycznym i jeżdżąc jako obserwator. W dodatku przysługuje premia, szkodliwe/uciążliwe itd. Po roku na szkoleniu dochodzi ekwiwalent za węgiel i pierwsze 1,5% stażowego (naliczane co roku). Dalej w trakcie szkolenia dojdą dodatki około 500/600 zł prowadząc pociągi pod nadzorem (jesteśmy już członkami drużyn trakcyjnych). Pełnoprawny mechanik dostanie dużo więcej, a za 2 lata będzie to zapewne więcej, niż 3500 zł netto.

Z doświadczenia wiem, że na kolei kwotę brutto podstawy z dodatkami da trochę mniej netto, niż ma ta wartość podstawy brutto.

Zapomnij, że u prywatnego będzie stabilne zatrudnienie, stałe godziny i wszelaki socjal, grucha, wysługa, węgiel itd.
Nie tłumacz mu tego wszystkiego bo to szkoda czasu. Oferta JSW jest mglista I wrzucilem to jako ciekawostke. Niech ktos ze Slaska wypowie sie na tem temat?
  Odpowiedz
witam.
Czy posiada ktoś z was wiedzę na temat czy PKP Cargo lub ICC bedzie prowadziło rekrutacje na swiadectwo maszynisty ?Chodzi mi o warszawę.
Zamierzam weekendowo przystąpić na kurs licencji Maszynisty. Obawiam sie ze po zakończeniu bedzie problem z znalezienia miejsca pracy w tych spółkach.
Z góry dziekuje za pomoc  Smile
  Odpowiedz
Musisz śledzić ogłoszenia na stronach przewoźników, IC robi nabór co kilka miesięcy. Tak w ramach ciekawostki, od nowego roku egzamin na licencję będzie przeprowadzał UTK, a nie firmy szkoleniowe, jak dotychczas.
  Odpowiedz
Wielu przewoznikow nie robi oficjalnych naborow tylko trzeba samemu dzwonic I sie dowiadywac. .Najlepiej znalesc liste przewoznikow w necie I dzwonic od firmy do firmy
  Odpowiedz
(11.12.2018, 11:39)nakama napisał(a): Musisz śledzić ogłoszenia na stronach przewoźników, IC robi nabór co kilka miesięcy. Tak w ramach ciekawostki, od nowego roku egzamin na licencję będzie przeprowadzał UTK, a nie firmy szkoleniowe, jak dotychczas.

Firma szkoleniowa do której wstępnie sie zapisałem prowadzi własnie nabór od połowy stycznia czyli po nowym roku. tak więc chyba nie do końca UTK bedzie robiło, chyba ze fima mnie wyszkoli wezmie pieniądze a licencji nie otrzymam heh
  Odpowiedz
Nam mówili że jesteśmy ostatnim naborem na starych zasadach, dla szkoleń zaczynających się od 2019 egzaminy będzie organizował UTK, podobno dlatego że zdawalnosc jest nienaturalnie wysoka.
  Odpowiedz
a czy jest tu na forum jakaś osoba która pracuje jako maszynista w cargo ? chciałbym porozmawiać i zadać kilka pytań prywatnie, jeżeli byłaby taka możliwość.
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kursy na licencję w Polregio hubix90 34 1 394 16.10.2018, 11:48
Ostatni post: Aro
  Kurs na licencję maszynisty Śląsk Paco91 42 5 692 27.09.2017, 20:37
Ostatni post: Lokermat
  Kurs na licencje koleje śląskie Tokarskao 0 514 03.01.2017, 12:02
Ostatni post: Tokarskao
  Mając już zrobioną licencję będę mieć szansę na przyjęcie do PKP IC na maszynistę? KacperB 17 3 263 03.12.2015, 22:57
Ostatni post: sm31-131
  Kurs na licencję maszynisty - Szczecin Adam88x 1 1 350 07.09.2015, 10:55
Ostatni post: Adam88x

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości