10.12.2018, 16:42
Widać kolega nie pracuje na kolei. Po pierwsze nie 8000 zł tylko 6050 zł razem z badaniami. Kurs w Ottimie 5300zł. Nie wiem, ile w CS Natura, ale porównywalnie będzie. Najniższa krajowa w 2019 to będzie 2250 zł brutto (w 2020 roku znowu podniosą) i taką sumę dostaniesz na pasku będąc na warsztacie, na szkoleniu teoretycznym i jeżdżąc jako obserwator. W dodatku przysługuje premia, szkodliwe/uciążliwe itd. Po roku na szkoleniu dochodzi ekwiwalent za węgiel i pierwsze 1,5% stażowego (naliczane co roku). Dalej w trakcie szkolenia dojdą dodatki około 500/600 zł prowadząc pociągi pod nadzorem (jesteśmy już członkami drużyn trakcyjnych). Pełnoprawny mechanik dostanie dużo więcej, a za 2 lata będzie to zapewne więcej, niż 3500 zł netto.
Z doświadczenia wiem, że na kolei kwotę brutto podstawy z dodatkami da trochę mniej netto, niż ma ta wartość podstawy brutto.
Zapomnij, że u prywatnego będzie stabilne zatrudnienie, stałe godziny i wszelaki socjal, grucha, wysługa, węgiel itd.
Z doświadczenia wiem, że na kolei kwotę brutto podstawy z dodatkami da trochę mniej netto, niż ma ta wartość podstawy brutto.
Zapomnij, że u prywatnego będzie stabilne zatrudnienie, stałe godziny i wszelaki socjal, grucha, wysługa, węgiel itd.