Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PKP IC szkoli na licencje
Tak, najpierw cała biurokracja, milion papierów, umowy, lojalki i start od warsztatu.
Jak jesteś dojeżdżający będziesz miał noclegi zapewnione w czasie warsztatu oraz teorii, nawet może jakieś wyżywienie..
Zwroty za bilety, delegacje w tym czasie..
Odpowiedz

Dzięki za odpowiedzi, bo już się bałem ze faktycznie ciężko będzie to wszystko przeżyć.
Odpowiedz

Mi krew oczami póki co nie idzie, można ten okres przeżyć, wiadomo bez fajerwerków i kawioru
Odpowiedz

Naprawde te zarobki sa takie ze jqk zrobie licencje to zalozmy pojde do IC lub cargo to mam 1650zl na reke przez dwa lata??? Za przeproszeniem ale czy ich czasem nie pojebalo ??? Co ja mam z tym hajsem zrobic ?? Zaraz padnie hejt ze za co mam miec wiecej ?? Ale sory to tak samo koge sie zapytac za co w lidlu maja 2700na reke ?? Przeciez to tez zadna odpowiedzialnosc
Odpowiedz

Ty jesteś tutaj na szkoleniu, na stażu, tylko się uczysz ,jesteś piątym kołem u wozu. Nawet nie wchodzisz w skład drużyny trakcyjnej. Patrzysz i oglądasz tylko.
Taka polityka i trzeba to przełknąć albo nie.
Średnio około 2 tyś. wychodzi.
Odpowiedz

(30.11.2018, 23:26)Kamilnexia napisał(a): Naprawde te zarobki sa takie ze jqk zrobie licencje to zalozmy pojde do IC lub cargo to mam 1650zl na reke przez dwa lata??? Za przeproszeniem ale czy ich czasem nie pojebalo ??? Co ja mam z tym hajsem zrobic ?? Zaraz padnie hejt ze za co mam miec wiecej ?? Ale sory to tak samo koge sie zapytac za co w lidlu maja 2700na reke ?? Przeciez to tez zadna odpowiedzialnosc

O to chodzi właśnie. Ja rozumiem hobby i o ile w rodzinnej miejscowości za te 1650 złotych byłbym w stanie przewegetować na ziemniakach te 2 lata o tyle w Warszawie nie ma na to szans! Byle pokój we wspólnym mieszkaniu to jest 500 złotych plus opłaty, bilet miesięczny na dojazdy koło 100 złotych. Gdyby to było 2000 złotych na rękę podstawy to można by jeszcze przełknąć a już argumentacja, że nic nie robisz więc za co mają płacić, to już w ogóle coś nieprawdopodobnego! Okej, mnie w czasie rekrutacji powiedziano o pensji minimalnej, co byłem w stanie przełknąć, bo po dwóch latach robię świadectwo i sajonara albo poproszę pieniądze za które mogę realizować zawód który kocham i jednocześnie przeżyć, ale czarę goryczy przelała lojalka (o której nikt na rozmowie kwalifikacyjnej nie wspomniał!!!). Kolejne trzy lata za 2500 złotych na rękę. To jest dopiero kpina - inwestujesz na wjazd prawie 10 tysięcy złotych, pięć lat pracujesz za darmo i dopiero możesz się rozejrzeć za normalnie płacącym pracodawcą - sorry ale nie jestem kamikadze, są pewne granice.

I jeszcze jedno -  ciągły nacisk na jak najszybsze podpisanie dokumentów, chodzi o to, żebyś podjął decyzję i nie mógł się wycofać. Dlaczego nie mogę podpisać umowy przed szkoleniem, tylko mam wysyłać wcześniej, podpisywać jakieś deklaracje, podczas gdy z drugiej strony wszystko jest na przysłowiową "gębę"? Rozumiem trzeci świat, ale są pewne granice.

Widać są tacy, którym to nie przeszkadza, a później starzy kolejarze płaczą bo marne pieniądze. Na własne życzenie poniekąd.
Odpowiedz

Nie ma innej drogi, też ubolewam nad tym bo chciałbym więcej, ale cóż poradzić, powiedziało się A, trzeba powiedzieć B. Budżetówka całe życie płacze i będzie płakać.
Odpowiedz

Kolego....3500 zl na reke masz po egzaminie.....polecam bloga maszynista.eu oraz artykul "Ile zarabia maszynista"....mozesz nawet napisac do Marcina na priva to na pewno Ci odpowie na Twoje pytania, takze o zarobkach. W IC podali Tobie gołe podstawy
Odpowiedz

Dokładnie tak, po kursie, średnia krajowa.
Odpowiedz

Wlasnie jestem na szkoleniu na licencje sa tu ze mna ludzie ktorzy pracujw w db jako manewrowi itp. Robia licencje prowadzacy mowi ze maszynista zarabia od 5do 8tys zl
Ciekawe po ile godzin robiac??. Pytanie czy to w IC czy w cargo po licencji jest 2 lata szkolenia na swiadectwo ??? I co niby robisz w takim IC przez ten okres ??
Odpowiedz

I serio wole cos robic i dostac wiecej niz nic nie robic i sie chwalic ze wale w huja w robocie i potem pytanie a ile zarobisz kolego?? No jak ile ?? Gruby hajs 1600zl
Odpowiedz

Od 5 do 8-9tysiecy brutto jest jak najbardziej mozliwe, szczegolnie jak posiadasz uprawnienia ustawiacza/rewidenta. Aczkolwiek taka kasa tylko w ruchu towarowym I na pewno nie w PKP Cargo
Odpowiedz

A ile jest w IC lub cargo ?? Jest chociaz 3.5k na reke ???
Odpowiedz

A o czym piszemy od paru postow? Jezeli jestes serio takim nieogarem jak na tym forum to lepiej odpusc sobie bycie maszynistą
Odpowiedz

Bo kazdy gada co innego konradzie
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kurs na licencję maszynisty. Oliwier_Ztrains 1 723 05.11.2023, 16:39
Ostatni post: Manio
Thumbs Up Badania na Licencję Maszynisty. Test Ishihary Mr_Perfect 86 9 1 623 15.09.2023, 15:28
Ostatni post: kempa240
  Egzamin na licencje maszynisty Utk Małymaszynita123 12 5 291 10.09.2023, 09:55
Ostatni post: Polczenkow
  Badania na licencję BaKu_Mechanik 1 1 169 19.09.2022, 14:45
Ostatni post: MR Q
Star Pomoc w pytaniach do egzaminu na licencje maszynisty. Szymczak101 12 3 180 10.12.2021, 07:42
Ostatni post: 4est

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.