11.10.2018, 15:30
(10.10.2018, 07:52)Jupiter napisał(a): Dziękuję za odpowiedzi! Nie mam wygórowanych oczekiwań co do szkolenia ale na pewno z tymi dodatkami będzie o wiele łatwiej. 10 lat pracy jako dyżurny ruchu można powiedzieć będzie docenione tymi dodatkami a przejście z nastawni na lokomotywę kolejnym rozdziałem Mam nadzieje, że wszystko pójdzie pomyślnie.
Ja się muszę zadowolić 4 latami pracy w PLK: monter -> toromistrz -> diagnosta. Ale nie będę ukrywał, że maszynistą chciałem być od zawsze bez względu na wynagrodzenie, ale dobrze, że stażowe i węgiel się liczą. Dopiero teraz sytuacja pozwoliła zrobić prywatnie kurs na licencję w Ottimie, na który nie musiałem chodzić ze względu na kierunkowe wykształcenie i teraz tylko uderzać i czekać na możliwość zrobienia świadectwa. Pierwsza próba to IC