02.12.2016, 17:45
Podano do informacji że semafor SBL podawał sygnały wątpliwe więc wydaje mi się że mogło wyglądać to mniej więcej tak że pociąg ze składem cystern stanął przed semaforem SBL który podawał sygnał wątpliwy a maszynista pociągu ze składam węglarek miał semafor informujący o wolnym odstępie blokowym a więc jechał prędkością rozkładową i niestety nie zdołał wyhamować.
z drugiej strony skoro podano do informacji że semafor SBL był niesprawny to czemu dyżurny ruchu nie unieważnił blokady ? niestety nie wiem na jakiej zasadzie dyżurni są informowani o sprawności działania blokady czy taka informacja wyświetla im się
z drugiej strony skoro podano do informacji że semafor SBL był niesprawny to czemu dyżurny ruchu nie unieważnił blokady ? niestety nie wiem na jakiej zasadzie dyżurni są informowani o sprawności działania blokady czy taka informacja wyświetla im się