Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chińskie produkty.
#1
Temat zakładam o chińskich wyrobach i produktach.
Mamy tego coraz więcej na polskim i światowym rynku. Chiny zalewają Europę i ŚWIAT swoimi, przeróżnymi produktami, bo to się opłaca, ale czy są to dobre produkty?

Pytanie, niby niepotrzebne, bo wiemy, że to, co chińskie, jest gorszej jakości, nie posłuży na długo, ale... tu też zależy od producentów.
Producenci, z tego co się orientuje, zarówno z krajów europejskich, jak i światowych, mają swoje zakłady produkcyjne w Chinach, bo są niższe koszty produkcji, ale to nie zawsze oznacza, że jakieś wyroby są złej jakości.

Nie znam się na tym, ekonomicznie za bardzo, ale myślę, że produkty gorszej jakości być może są wytwarzane przez chińskich producentów, ponieważ producenci z innych krajów raczej dbają o swoje wyroby, żeby nie stracić marki i zaufania klientów.
Tak np. jest z japońskimi i koreańskimi firmami elektroniki, którzy są najwięksi na świecie pod względem sprzętów elektronicznych i oni również mają swoje zakłady montażowe w Chinach, ale są ścisłe kontrole i żaden produkt elektroniczny nie ma prawa być wadliwie i źle zrobiony. Są może wyjątki w sprzętach, gdzie jakiś sprzęt jest wadliwy, tylko to zależy od firmy i producenta.
Są też nieuczciwi producenci, zagraniczni, którzy "kombinują" w produkcji, w Chinach, żeby koszty produkcji były jak najmniejsze, a żeby na rynek wydać produkty za wyższą cenę.
W dzieciństwie wychowywałem się na torach kolejowych szczecińskiego dworca i stąd pozostał sentyment do kolei.

Odpowiedz

#2
wiesz, równie dobrze można by założyć temat o polskim produktach i zapytać: dobre czy szajs?
Odpowiedz

#3
Ja myślę, że polskie produkty i wyroby są bardzo dobre, ale to też może zależeć od producenta.