12.06.2018, 19:16
@DamianT, jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę. Większość spółek samorządowych postawiła na Neweg i dobrze na tym wyszły. Impulsy są co prawda nieco droższe, ale nieporównywalnie wygodniejsze, mniej awaryjne no i przede wszystkim Newag w przeciwieństwie do Pesy jest solidniejszy pod względem terminowości dostaw. Nawet jeśli chodzi o Czechy, to homologacja Impulsów KD tam poszła jak po maśle, a z Elfami KŚ były schody. Całe szczęście na homologacje na Słowację KŚ wysyłają Flirty, a nie ten szrot.
Poza tym takiego miksu taborowego jaki obecnie jest w KŚ nie ma i chyba nigdy nie miała żadna inna spółka.
Poza tym takiego miksu taborowego jaki obecnie jest w KŚ nie ma i chyba nigdy nie miała żadna inna spółka.
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas