18.04.2018, 19:11
@DamianT, dokładnie się z Tobą zgadzam. Jeśli by komuś zależało żeby to połączenie zdobyło popularność, to niemal obowiązkowo powinno mieć ono skomunikowanie w Nysie w przypadku kursu do/z Opola z pociągiem do/z Kędzierzyna, a w przypadku kursu do/z Kędzierzyna z pociągiem do/z Opola. W tej formie ten pociąg został uruchomiony na odczepne, tylko po to żeby komuś udowodnić że połączenie nie ma racji bytu i go uwalić przy najbliższej korekcie z powodu niskiej frekwencji.
Niejaki Komitet Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych lansując się w mediach chwali się że to połączenie powstało dzięki ich działaniom. Mimo że nie wierzę w ich wkład w cokolwiek, to i tak nie ma się czym chwalić. Panie Oleś, jak Pan ma wszędzie "załatwiać" takie buble, to niech sobie Pan lepiej odpuści bo szkoda publicznych pieniędzy na tego typu twory.
Niejaki Komitet Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych lansując się w mediach chwali się że to połączenie powstało dzięki ich działaniom. Mimo że nie wierzę w ich wkład w cokolwiek, to i tak nie ma się czym chwalić. Panie Oleś, jak Pan ma wszędzie "załatwiać" takie buble, to niech sobie Pan lepiej odpuści bo szkoda publicznych pieniędzy na tego typu twory.
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas