Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy będzie zrewolucjonowany system wynagrodzeń w IC?
#22
(05.03.2018, 21:29)rustsaltz napisał(a): Nie spotkałeś się nigdy z przypadkiem, że po upomnieniu się cudownie robiła się wolna na dany pociąg? Poza tym popatrz jakie to są straty w skali firmy, jak zdecydowana większość maszynistów przycina w człona kwadrans przy podmianie albo celowo wydłużają czas jazdy. Zwróć też uwagę, że problem wydłużania czasu jazdy zazwyczaj dotyczy maszynistów Cargo.
Co do rewidentów i odprawy tylko jeden przykład - Dąbrowa Górnicza Towarowa. Pociąg wystawiony, nie ma komu przyjść z papierami.

Już wspomniałem,co do wolnej jazdy albo zgłaszania defektów i oczekiwania na podmianę to się zgodzę, ale nie jest rolą maszynisty ,żeby błagać dyżurnych,by łaskawie przepuścili pociąg przed jakąś osobówką itp..dziwnym trafem jakos tak jest,że stojąc przykładowo w Zebrzydowicach, gdzie na wyjazd,gotowych pociągów oczekuje np z 4 to w pierwszej kolejności jadą tylko prywaciarze,czy oni sami wydzwaniają gdzieś czy ich dyspoozytorzy to nie wnikam,ale Cargul jak dostanie wolną to łaski nie robi i jedzie...ten twój przypadek rewidentów jest prawdziwy ale w większości przypadków jak na nich czekasz to albo robia pociąg obok albo z uwagi że są rewidenci mobilni, są w terenie..i czekasz,mało ich więc nic nie poradzimy..reasumując nie zgadzam się że maszynista ma jakiś wpływ na to czy dyżurni go przepuszczą czy nie i czy stacja docelowa pociąg w danej chwili przyjmie czy musi czekać..
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Czy będzie zrewolucjonowany system wynagrodzeń w IC? - przez PeKaP - 06.03.2018, 08:11

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.