01.02.2018, 12:31
(31.01.2018, 14:43)kazio napisał(a):(31.01.2018, 14:18)szy_mat napisał(a): rozwiązanie polegające na wsiadaniu pasażerów do wagonów które mieszczą się w peronie, a dalej zajmowaniu miejsc z użyciem przejść międzywagonowych, dla pasażerów wysiadających był zaś podawany komunikat przez urządzenia rozgłoszeniowe.Przy takim rozwiązaniu i przy automatycznym otwieraniu/zamykaniu drzwi musi być jakaś technologia typu "otwieraj drzwi tylko w pierwszych N wagonach".
Coś takiego jest np. w londyńskim metrze na Central Line (i być może na innych) gdzie 2 czy 3 ostatnie drzwi są poza peronem na niektórych stacjach.
na pewno coś takiego było jak PKP EIC zatrzymywał się w m.in. w Modlinie, sam byłem tego świadkiem
dziękuje za wypowiedzi,
wnioskując, nie ma twardych regulacji na ten temat,
w takim razie gdzie mogą być opublikowane regulacji poszczególnych przewoźników na temat ilości pasażerów?
a z tym dopychaniem pasażerów to sprawa jest co najmniej dziwna, szczególnie w kontekście tego, że w razie ewentualnego jebudu przekroczone mogą zostać warunki ewakuacji np. w tunelach kolejowych