10.05.2018, 00:35
(09.05.2018, 09:25)norbis97 napisał(a): Dokładnie tak, nie zapominajmy też że dla niektórych nawet kilkuzłotowa różnica w cenie biletu w porównaniu do np. PKP IC , może być kwestią wyboru właśnie pociągu IR na odbycie swojej podróży aniżeli wybrać TLK.
Ale na razie można tylko gdybać, jestem ciekawy jak to wszystko wyjdzie " w praniu", choć wakacyjnym IR Lazur i Bursztyn życzę dobrej frekwencji.
Nie ma też zbytnio dodawać postojów na trasie Bydgoszcz-Gdynia, ( choć postój w Smętowie byłby wg mnie także wskazany) gdyż tam jest dosyć rozkładowych pociągów REGIO, a IR raczej powinno być pociągiem o szybszym czasie przejazdu.
Bursztyn to bardzo przemyślane połączenie, niezależnie od komfortu, frekwencja JAKAŚ będzie. Pamiętam poprzednie wydanie Lazuru z własnych podróży i też sporo ludzi nim podróżowało.
Obawiam się jednak, że pasażerów zniechęci zestawianie składów z EN57. To mocno zniechęcało już w 2013, 14 roku, w 2019 może być gwarancją klapy.
Jaro