03.05.2018, 16:29
To jest dopiero projekt rozkładowy i nie trzeba go brać zbyt dosłownie, bo znając realia na polskiej kolei zanim te pociągi wyjadą ich rozkład pewnie jeszcze niejednokrotnie się zmieni.
Co do samej idei IR, to wygląda to pewnie tak, że są to pociągi tańsze od IC, ale obsługiwane mniej komfortowym taborem i z większą liczbą postoi. Coś za coś. Jednak Bursztyn jadąc Węglówką, mimo dość wielu obsługiwanych stacji i tak ma lepszy czas przejazdu względem IC/TLK jadących przez Łódź.
Co do samej idei IR, to wygląda to pewnie tak, że są to pociągi tańsze od IC, ale obsługiwane mniej komfortowym taborem i z większą liczbą postoi. Coś za coś. Jednak Bursztyn jadąc Węglówką, mimo dość wielu obsługiwanych stacji i tak ma lepszy czas przejazdu względem IC/TLK jadących przez Łódź.
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas