27.04.2018, 21:34
(27.04.2018, 21:03)wołodyjowskiIC napisał(a):(27.04.2018, 18:05)Adams napisał(a): Jednak coś takiego jak Wieliczka - Balice, gdzie w normalnym trybie Koleje Małopolskie jeżdżą w takcie 30 minutowym to jakieś nieporozumienie. Tego typu pociągi będą tylko burzyć takt Kolejom Małopolskim, gdyż przez jednotor między Bieżanowem a Wieliczką przepustowość jest ograniczona.Raczej UTK nie wyda zgody na to połączenia, bo jest dotowane i bez sensu.
Mam nadzieje że tak będzie. Jednak ostatnio zrobiła się dziwna nagonka na Koleje Małopolskie i może być tak, że ktoś może chcieć na siłę podkładać im "kłody pod nogi"
(27.04.2018, 21:09)SAP102 napisał(a): To PR mają aż tyle taboru?
Większość tych połączeń będzie obsługiwana zmodernizowanymi EN57, których ostatnio sporo "przypudrowano". Przypuszczam że te krakowskie IR do Przemyśla i Łodzi pojadą na tej paskudzie z mordą Elfa, bo to krakowska jednostka.
(27.04.2018, 21:09)SAP102 napisał(a): A Swoją drogą ciekawi mnie frekwencja na pociągach IR;
Pociągi uruchamiane w piątki i niedziele będą typowo pod studentów, więc frekwencję mogą mieć, zwłaszcza że będą tańsze od IC, a będą honorowane zniżki studenckie, czego nie robi większość przewoźników autobusowych. W samej Małopolsce tego typu pociągi się bardzo sprawdziły w relacjach Kraków - Jasło, Kraków - Żywiec i Kraków - Czechowice.
Natomiast planowana trasa z Katowic do Gdyni jest stanowczo za długa dla kibla, nawet zmodernizowanego. Już raz coś takiego jeździło i mimo obsługi wygodnymi EN57 z tzw. pluszowymi siedzeniami, to frekwencją toto nie grzeszyło.
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas