14.01.2018, 17:10
Na wstępie przeproszę, bo może się wydłużyć
Jeśli chodzi o IR to nawet niekoniecznie te 160km/h ale 120km/h wystarczyłyby spokojnie; gdyby PIC chciał mógłby odsprzedać ED74 albo puścić Impulsy....
Przykład z Poznań - Łódź Kaliska:
W ciągu dnia z Poznania do Łodzi Kaliskiej mamy raptem 4 bezpośrednie pociągi REGIO: o 5:55, 10:36, 12:50 i 14:52; do Łodzi Widzewa sytuacja wygląda niewiele lepiej - bezpośrednio mamy 4 (o 07:30, 10:59, 15:35, 19:33)
Tu wg mnie bardzo przydałoby się połączenie IR, bo raz, że frekwencja zawsze jest duża na odc. Poznań-Łódź Kaliska (do Jarocina i potem od Kalisza), a dwa nie ma żadnego względnie szybkiego połączenia z Łodzią; moja propozycja to odjazd z Poznania o 17.30, postoje w Kórniku, Gądkach, Środzie Wlkp. Solcu, Chociczy, Jarocinie, Pleszewie, Kotlinie, Ostrowie Wlkp. Kaliszu, Czekanowie, Skalmierzu, Sędzicach, Sieradzu, Zduńskiej Woli, Chechle i Pabianicach) czas jazdy to ok. 3h (regio 4,25) i tu mogłaby być konkurencja dla PIC.
Tak samo Bdg-Olsztyn - aby z Bdg dostać się do Olsztyna to mamy 3 regio (rano, o 10 i przed 15) albo przesiadka w Toruniu - spokojnie można by pomyśleć o jednym połączeniu ok. 18 z postojami jak zwykłe TLK; to połączenie miałoby racje bytu głównie w roku akademickim
Jeśli chodzi o IR to nawet niekoniecznie te 160km/h ale 120km/h wystarczyłyby spokojnie; gdyby PIC chciał mógłby odsprzedać ED74 albo puścić Impulsy....
Przykład z Poznań - Łódź Kaliska:
W ciągu dnia z Poznania do Łodzi Kaliskiej mamy raptem 4 bezpośrednie pociągi REGIO: o 5:55, 10:36, 12:50 i 14:52; do Łodzi Widzewa sytuacja wygląda niewiele lepiej - bezpośrednio mamy 4 (o 07:30, 10:59, 15:35, 19:33)
Tu wg mnie bardzo przydałoby się połączenie IR, bo raz, że frekwencja zawsze jest duża na odc. Poznań-Łódź Kaliska (do Jarocina i potem od Kalisza), a dwa nie ma żadnego względnie szybkiego połączenia z Łodzią; moja propozycja to odjazd z Poznania o 17.30, postoje w Kórniku, Gądkach, Środzie Wlkp. Solcu, Chociczy, Jarocinie, Pleszewie, Kotlinie, Ostrowie Wlkp. Kaliszu, Czekanowie, Skalmierzu, Sędzicach, Sieradzu, Zduńskiej Woli, Chechle i Pabianicach) czas jazdy to ok. 3h (regio 4,25) i tu mogłaby być konkurencja dla PIC.
Tak samo Bdg-Olsztyn - aby z Bdg dostać się do Olsztyna to mamy 3 regio (rano, o 10 i przed 15) albo przesiadka w Toruniu - spokojnie można by pomyśleć o jednym połączeniu ok. 18 z postojami jak zwykłe TLK; to połączenie miałoby racje bytu głównie w roku akademickim