14.01.2018, 13:59
Gdyby były cenowo i czasowo (dobry rozkład ) konkurencyjne wobec PKP IC , posiadające odpowiedni tabor ( zmodernizowane wagony, wagony push-pull) to myślę że mogłyby mieć dużą frekwencję.
Ale raczej na powrót pociągów IR się na to nie zanosi
Dlaczego ?, tutaj kilka cytatów z Wikipedii
Ale raczej na powrót pociągów IR się na to nie zanosi
Dlaczego ?, tutaj kilka cytatów z Wikipedii
Cytat:Od 1 września 2015 zlikwidowano wszystkie komercyjne (uruchamiane bez dotacji) pociągi Interregio. Pozostały jedynie dotowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego pociągi łączące Łódź z Warszawą. Dotowane przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju pociągi IR z Małkini i Ełku do Grodna (i z powrotem) kursowały do 12 grudnia 2015
Cytat:W 2014 r. PR straciły na pociągach Interregio 32 mln zł, na 2015 r. przewiduje się stratę 24 mln zł
Dla porównania, strata ogółem spółki za 2014 r. wyniosła 5,5 mln zł