Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proszę o Pomoc!!
#1
Witam mam pytanie jestem kierowcą maszynistów kolejowych,dowożę chłopaków z Miasta "A" do miasta "B" i tutaj mam problem,dostaje zlecenie odebrania maszynisty np.z Kwk Budryk ale maszynista nie wie na jakiej ulicy znajduje sie jego bocznica na której odstawił maszynę czy jest jakieś spis takich miejsc (bocznic) adresów,chciałbym jak najszybciej i możliwie najbliżej podjechać? Interesował by mnie rejon ślaska! Przepraszam za nazewnictwo ale w sprawach kolejowych jestem zielony!! Za każdą pomoc serdecznie z góry dziękuje!!Pozdrawiam
Odpowiedz

#2
Google Maps, mechanicy niech najlepiej wysyłają SMSem współrzędne i Google Maps Cię tam doprowadzi, jeżeli dany mechanik nie ma możliwości wysłania współrzędnych możesz zaznaczyć daną bocznicę/tor odstawczy pinezką w aplikacji Google Maps i też Cię tam doprowadzi.
Odpowiedz

#3
Dzieki ale jak nie wiem gdzie jechać bo maszynista tylko wie że jest w Bielszowicach to nie wiem co odznaczyć i tu cały problem.Jak mam podane dane typu ulica to nie ma problemu ale nie zawsze maszynista posiada taka wiadomość.Myslalem ze jest jakis spis takich miejsc gdzie maszynisci przekazuja sobie maszyny!!
Odpowiedz

#4
Nie ma takich miejsc. Maszynista może przekazać skład/maszynę luzem gdzie się jemu (i zmiennikowi) podoba. Tylko współrzędne w takim razie. Na Google Maps na Androidzie albo iOSie jest opcja "udostępnij lokalizację", np. SMSem.
Odpowiedz

#5
Problem jest taki, że w danej stacji jeszcze trzeba wiedzieć z której strony jest maszyna. Na szlaku podmian się nie robi, na kopalniach różnie bywa (czasem na bramie, czasem przy dziurze w płocie). Jednym słowem - trzeba się nauczyć. U nas kierowcy mieli spis zrobiony na własną rękę, nie wiem na ile skuteczny.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości