• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cofanie w perony
#1
1. Taka sytuacja: jesteśmy pociągiem stoimy w peronach na stacji ludzie wsiedli dyżurny podał semafor kierownik nakaz ruszamy przejechaliśmy obok semafora wyjazdowego ale nie opuściliśmy granicy stacji (semafor wjazdowy przeciwnego kierunku jazdy) i dyżurny krzyczy na radiu żebyśmy się zatrzymali bo coś się stało na szlaku i musimy cofnąć się z powrotem w perony. Pytanie: co będzie dla nas zezwoleniem cofnięcie w perony?




2. Czy dyżurny ruchu może podać sygnał "Do mnie" przez radiotelefon nie wychodząc z nastawni?
  Odpowiedz
#2
(20.09.2017, 14:52)mechanik11 napisał(a): 1. Taka sytuacja: jesteśmy pociągiem stoimy w peronach na stacji ludzie wsiedli dyżurny podał semafor kierownik nakaz ruszamy przejechaliśmy obok semafora wyjazdowego ale nie opuściliśmy granicy stacji (semafor wjazdowy przeciwnego kierunku jazdy) i dyżurny krzyczy na radiu żebyśmy się zatrzymali bo coś się stało na szlaku i musimy cofnąć się z powrotem w perony. Pytanie: co będzie dla nas zezwoleniem cofnięcie w perony?




2. Czy dyżurny ruchu może podać sygnał "Do mnie" przez radiotelefon nie wychodząc z nastawni?

A po cóż ma wychodzić otworzy okno wystawi rękę z chorągiewką i zamacha Wink
  Odpowiedz
#3
1. W takiej sytuacji stosuje się sygnał Rm1 "Do mnie" lub Rm2 "Ode mnie", w zależności od kierunku w którym ma jechać skład, jeśli miał się cofać w perony, a dyżurna była na peronie to podajemy sygnał Rm1 "Do mnie".
2.Może podać przez radio stosując wzór "Jechać w kierunku...".
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Cofanie ezt na szlaku? dring 2 2 999 16.02.2014, 16:20
Ostatni post: rustsaltz
  Cofanie pociągu na szlaku TOMEKKOT 31 7 882 30.01.2012, 22:02
Ostatni post: maszynista

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości