20.07.2017, 09:20
(19.07.2017, 09:55)Nastawnik napisał(a): Znalazłem taki komentarz na internetach. kris 66 zgadzasz się z tym ?
Jak chcesz pracować w tym B.....u to "zapraszam". Pracuję jako maszynista wiec mogę sie podzielić doświadczeniami a kolejówki. A wiec zacznę od samej góry, która ma głęboko w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to co się dzieje w firmie byleby tylko praca była wykonana. Kierownictwo obieca Ci wszzystko co będziesz chciał, żebyś tylko dał im spokój. Niestety na obietnicach koniec. Gorzej jest jak Ty coś potrzebujesz od nich. Wtedy jesteś dla nich " wróg publiczny numer 1". Zbywają Cię lub wręcz unikają. Co do samej pracy to "nie jest tak tragicznie". Infrastruktura się sypie, lokomotywy to jeżdżący złom. A co do zarobków, hmmm szału nie ma. Na dzień dzisiejszy mam 2850 zł brutto z podwójnym prawem kierowania, ustawiaczem i rewidentem. Teraz się zastanów czy tp warto?
Widziałem kiedyś ten komentarz, i kilka innych w podobnym tonie. Jak dobrze pamiętam są przed kilku lat. Obecnie są już nowe władze, kierownicy, planiści itp, Co do sprzętu to Traxxy czy Gammy to raczej nie złom choć wiadomo starszy sprzęt też jest (często mniej awaryjny niż nowy). A z zarobkami wiadomo zawsze i wszędzie każdy powie ze mogło by być lepiej. Obecnie w firmie planowane są podwyżki nawet chyba dziś mają być rozmowy pracowników z nowym prezesem. Jako stosunkowo nowy pracownik nie orietuje sie jeszcze we wszystkim więc nie bede sie tu wypowiadał w jakiś superlatywach czy negatywach. Jeśli chodzi o zarobki ludzi którzy sie szkolą na świadectwo maszynisty to są one wyższe niż w innych firmach (np w porównaniu z chłopakami z KD czy IC różnica jest znaczna)