• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PKP Intercity z Krakowa do Pragi
#1
Cytat:Od 13 kwietnia br. PKP Intercity wspólnie z Kolejami Czeskimi uruchomi codzienny, pociąg Kraków - Praga. . Pociąg będzie wyruszał z Krakowa o godzinie 10:20 i docierał do Pragi o godzinie 17:39. Ze stolicy Czech będzie wyjeżdżał o godz. 10:22, aby dojechać do celu o godz. 18:05. Skład będzie zestawiony z trzech wagonów - jednego klasy 1. oraz dwóch klasy 2. i będzie dostosowany do przewozu rowerów. Czas przejazdu wyniesie nieco ponad 7 godzin. Pociąg będzie kursował w sezonie wiosenno-letnim, tj. do 1 października br.

W składzie IC Cracovia będzie obowiązywała specjalna oferta SparDay. Za najtańszy bilet w kl. 2 z Krakowa do Pragi zapłacimy 19 euro, a po wyczerpaniu tej puli - 24 i 29 euro. Za bilety w kl.1 zapłacimy odpowiednio 36 i 44 euro.
Więcej
  Odpowiedz
#2
W sobotę widziałem ten skład-rzeczywiście króciutki myślałem, że coś dłuższegoSmile Ale dużej frekwencji to on nie miał.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
  Odpowiedz
#3
Bo jeszcze nie ma sezonu
  Odpowiedz
#4
A okres wielkanocny? Przecież musieli na coś uruchomić te składy od okresu wielkanocnego.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
  Odpowiedz
#5
Dziś (22.04.2017) w Chrzanowie "Cracovia" w kierunku Krakowa na swoim pokładzie miała frekwencję 0,00 %. Oprócz drużyny w składzie pociągu nie było nikogo.
  Odpowiedz
#6
To drużyna konduktorska musiała się cieszyćWink
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
  Odpowiedz
#7
No to wygląda to na niezwykle popularny pociąg... Smile
  Odpowiedz
#8
Co tu się dziwić,jak autokarami tą samą trasę pokona się za połowę ceny
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
  Odpowiedz
#9
Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Ten pociąg jest dla nikogo, gdyż ani czas przejazdu, ani cena, ani godziny nie są atrakcyjne, nawet dla rzekomych studentów z Brzeszcz, dla których ponoć był dedykowany. Co ciekawe w obu kierunkach na odcinku Kraków - Oświęcim i Oświęcim - Kraków jedzie praktycznie na ogonie Regio, który jest o wiele tańszy, dzięki taryfie małopolskiej z niemal identycznym czasem przejazdu.
  Odpowiedz
#10
Mogli poczekać z uruchomieniem tego pociągu do czasu zakończenia prac modernizacyjnych na E30.
  Odpowiedz
#11
(23.04.2017, 10:00)PeKaP napisał(a): Co tu się dziwić,jak autokarami tą samą trasę pokona się za połowę ceny

PolskimBusem z W-wy do Krakowa to pojedziesz nawet taryfowo z mniej niż połowę ceny EIP, ale jakoś EIP klientów nie brakuje...

Lepiej powiedzieć prawdę, że klientów z Krakoowa do Pragi za dużo nie ma. Spędziłem parę wieczorów na krakowskim MDA i nigdy nie widziałem dzikich tłumów do Pragi.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości