Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Krok po kroku
#1
Question 
Witam!
Jestem uczniem gimnazjum i planuje wybrać się do ZSK w Poznaniu na profil Technik Elektroenergetyk transportu szynowego.
Czytałem tam na stronie,że można zostać maszynistą po zdobyciu licencji ... http://www.zsk.poznan.pl/TEETSzynowego.bmp
Czytałem o tym dużo jak zdobyć licencje i świadectwo ale nie za bardzo rozumiem tego. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co mogę zrobić po ukończeniu tej szkoły (zakładając, że się dostane) ? Czy KW bierze z tej szkoły na szkolenia czy jak?
Pozdrawiam! Smile
Odpowiedz

#2
(12.03.2017, 15:32)kaczkerus napisał(a): Witam!
Jestem uczniem gimnazjum i planuje wybrać się do ZSK w Poznaniu na profil Technik Elektroenergetyk transportu szynowego.
Czytałem tam na stronie,że można zostać maszynistą po zdobyciu licencji ... http://www.zsk.poznan.pl/TEETSzynowego.bmp
Czytałem o tym dużo jak zdobyć licencje i świadectwo ale nie za bardzo rozumiem tego. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co mogę zrobić po ukończeniu tej szkoły (zakładając, że się dostane) ? Czy KW bierze z tej szkoły na szkolenia czy jak?
Pozdrawiam! Smile