Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rok Zarządu PKP Intercity
#11
(01.03.2017, 21:23)Antoni Kłusek napisał(a): na plus: 
+ ograniczenie liczby dyrektorów w centrali 
+ wdrożenie programu modernizacji i zakupów taboru 
+ pociągi międzynarodowe go Grodna i Lwowa 
+ zakończenie sporu zbiorowego z pracownikami 

A czy wcześniej nie było pociągów do Lwowa? To raz. Dwa - IC w ostatnich latach bardzo odmłodziło swój park taborowy (60 nowych EZT, 10 spalinowych Gam), więc to wdrożenie programu szału nie robi. W kwestii wagonów się nie wypowiadam, aczkolwiek często widzę świeżo wyglądające wagony w ekspresach.
Ciągle czekam na chwilę kiedy IC zamówi przynajmniej z 40 nowych elektrowozów :-).

(01.03.2017, 22:52)wołodyjowskiIC napisał(a): Według mnie jest o wiele lepiej niż było, dla przykładu w ub. roku tj. w 2016 przewieziono najwięcej pasażerów w historii przewoźnika.

Bzdura. PKP Intercity w 2009, po przejęciu od Przewozów Regionalnych całości połączeń pospiesznych, przewiozło prawie 52 miliony pasażerów. Przy tej liczbie 38 milionów, które przewieziono w 2016, nie robi takiego wrażenia. Natomiast warto odnotować, że liczba pasażerów w IC wzrosła w przeciągu 2 lat o 50%!

(02.03.2017, 20:59)dak napisał(a): Infrastruktura, infrastrukturą ale trochę ludzi chciało się przejechać Pendolino, trochę się poprawiła jakość. A ja jako mieszkaniec "Dzikiego Wschodu" już zapomniałem co to jest IC...

Myślę, że efekt Pendolino miał miejsce w pierwszym roku kursowania tych składów w Polsce.

(03.03.2017, 10:06)wołodyjowskiIC napisał(a): Ja osobiście cieszę się, że PIC wraz ze zmianą zarządu stało się bardziej przychylne MK np. wyremontowało EP05, przemalowało EP07. Zajęli się wreszcie rdzewiejącymi ED74 w Bieżanowie, a także chcą modernizować tabor. Jednak zgadzam się, że także trochę zależy od infrastruktury to, że pasażerowie częściej jeździli pociągami PIC.

A wcześniej to PIC nie był przychylny MK? Litości... Nie pamiętasz jak w 2010 przywrócono musztardowe malowanie EP09-046? A w 2013 pomarańczowe EP08-007? Żółte czoło EP07-174 też przecież było namalowane jakiś czas temu? A trapezy 338 i 442?
Co do ED74, to widocznie komuś zamigotało przed oczami widmo prokuratury. No kurna, żeby w miarę nowy tabor gnił w krzakach bez jakiejkolwiek ochrony?! Toż to nadaje się do kryminału.
Nie trochę, nie trochę. Infrastruktura jest ważna, choć niektórzy zdają się nie zauważać jej znaczenia. Bez dobrej infrastruktury niewiele się zdziała. Jeśli czas przejazdu nie będzie atrakcyjny, to wygodny tabor, czy niska cena biletu może nie wystarczyć.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
Rok Zarządu PKP Intercity - przez Antoni Kłusek - 01.03.2017, 21:23
RE: Rok Zarządu PKP Intercity - przez DamianT - 02.03.2017, 19:57
RE: Rok Zarządu PKP Intercity - przez dak - 02.03.2017, 20:59
RE: Rok Zarządu PKP Intercity - przez SAP102 - 03.03.2017, 11:51
RE: Rok Zarządu PKP Intercity - przez ET40 - 04.03.2017, 00:51
RE: Rok Zarządu PKP Intercity - przez SAP102 - 04.03.2017, 21:44
RE: Rok Zarządu PKP Intercity - przez Afrika Bambaata - 04.03.2017, 23:50
RE: Rok Zarządu PKP Intercity - przez masovian - 20.03.2017, 06:54

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.