09.01.2017, 20:51
Wielka sensacja, a mówimy na razie o jednym połączeniu, kiedy nawet lokalni w DE mają zwykle więcej. To tak, jakby w Niemczech czy gdzieś indziej pisali o rewolucji na polskich torach w postaci Słonecznego i Dragona. : )
Nie znam rynku niemieckiego, ale już sama forma finansowania przewoźnika wygląda nietypowo i obawiam się, że to, za przeproszenie, ..ebnie. A czy doczekamy się prywatnych przewoźników na polskich torach? O tym się dyskutuje od 10 lat i nawet Leoliner nie chce tu wejść z przewozami kolejowymi, ponadto kilku przewoźników autobusowych ma licencję na przewozy kolejowe i prowadzą co najwyżej przewozy towarowe.
Nie znam rynku niemieckiego, ale już sama forma finansowania przewoźnika wygląda nietypowo i obawiam się, że to, za przeproszenie, ..ebnie. A czy doczekamy się prywatnych przewoźników na polskich torach? O tym się dyskutuje od 10 lat i nawet Leoliner nie chce tu wejść z przewozami kolejowymi, ponadto kilku przewoźników autobusowych ma licencję na przewozy kolejowe i prowadzą co najwyżej przewozy towarowe.
Jaro