• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pociąg Widmo
#1
Mowa o TLK Kociewie, podobno lokomotywy spalinowe prowadzące te pociągi się często psują i składy się równo często spóźniały lub nie przyjeżdżały w ogóle. Na palcach jednej ręki można policzyć pociągi, które przyjechały punktualnie:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...79693.html
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
  Odpowiedz
#2
Ten pociąg to jakaś porażka. A podobno Gamy psują się tylko na Podkarpaciu..
  Odpowiedz
#3
Wychodzi zaniedbanie w taborze spalinowym oraz zakupienie złomu.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
  Odpowiedz
#4
Opóznienia  TLK "Kociewie" wynikają  przez obieg z TLK "Uznam" i krótki czas na przejście wagonów na "Kociewie" w Gorzowie.
  Odpowiedz
#5
(02.01.2017, 22:42)dominik07317 napisał(a): Ten pociąg to jakaś porażka. A podobno Gamy psują się tylko na Podkarpaciu..

Powiedz mi, co mają Gamy do TLK Kociewie? Pociąg prowadzony przez CD754 nie kursuje bo padła Gama? Big Grin
  Odpowiedz
#6
@erap2 mój błąd. Faktycznie tylko 754 jest obsługiwany.
  Odpowiedz
#7
A myślicie, że będą się zazwyczaj spóźniały czy tylko taka chwilowa "zadyszka" po zmianie rozkładu jazdy?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
  Odpowiedz
#8
Będą się spóźniały, dopóki mechanicy nie ogarną Nurków. Tym z Krzyża z dwa miesiące zejdzie Tongue
  Odpowiedz
#9
A to moze znaczać, że problemy z Gamami nie były problemami Gam, lecz podobnie problemami mechaników...
  Odpowiedz
#10
Metoda naprawiania się pod tytułem "wejdź do szafy, wyłącz i włącz ten i ten bezpiecznik" to nie jest rozwiązanie problemu. Zwłaszcza, gdy impreza trafia się ze trzy razy na służbę. Maszyniście parowemu jak wytopiło się łożysko to wystrugał kołka z sosny i też pojechał. I też można było. Ale dzisiaj maszynista jest furmanem, nie mechanikiem. Pomijając umiejętności to części praktyk zwyczajnie przepisy zabraniają.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#11
(04.01.2017, 06:36)masovian napisał(a): A to moze znaczać, że problemy z Gamami nie były problemami Gam, lecz podobnie problemami mechaników...

Powiem Ci szczerze - zauważ, że po początkowych problemach z Gamami w Krzyżu, i pewnym czasie gdy maszyniści zaczęli je ogarniać to nie było z nimi problemów Tongue
  Odpowiedz
#12
Coś w tym musi być. Na Podkarpaciu byli bardziej oporni na wiedze. Początkowo Pesa twierdziła, że defekty są spowodowane złym, ale ekspertyzy niczego nie wykazały. Niestety sporo też było kolizji z dzikami.
  Odpowiedz
#13
(04.01.2017, 19:53)dominik07317 napisał(a): Niestety sporo też było kolizji z dzikami.

I pewnie wg niektórych, to też wina PESY... Tongue
  Odpowiedz
#14
PKP Intercity: Poprawimy rozkład jazdy TLK Kociewie

Cytat:Dramatycznie niska punktualność i liczne odwołania składu stały się obiektem zainteresowania Urzędu Transportu Kolejowego. Dlatego PKP Intercity wprowadzi korekty do rozkładu jazdy tego pociągu już od 21 lutego, gdy kurs z Gorzowa Wielkopolskiego do Gdyni wyruszy o 6:30 (obecnie 5:51) a do Gdyni przyjedzie o 11:53 (teraz o 10:58). Dostępny rozkład jazdy na kurs w przeciwnym kierunku nie uwzględnia na razie zmian w czasie przejazdu, jednak kolejne korekty są prawdopodobne już w marcu.

Więcej w Rynku Kolejowym
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości