16.11.2016, 14:17
Jeżeli chodzi o szlak - gdy SBLka jest unieważniona na szlaku między dwoma posterunkami zapowiadawczymi może znajdować się jeden pociąg (trzeba wprowadzić telefoniczne zapowiadanie pociągów?), w związku z czym można jechać z Vmax. Jeżeli zaś chodzi o przejazd przez stację - jeżeli możemy podać standardowe sygnały na semaforach jazda odbywa się według ich wskazań (może być tak że przez całą stację polecimy Vmax mimo że przed wjazdem i za wyjazdem jest unieważniona SBLka), a gdy nie można to trzeba podać zastępczy albo podyktować S na wyjeździe i wjeździe, wtedy przez osłaniane nimi rozjazdy jedzie się 40 km/h, nawet gdy są ułożone na wprost. Choć drogowskazowe zwykle nie są uzależnione od blokady liniowej, więc prawdopodobny jest przejazd przez stację na sygnałach Sz -> S5 -> Sz.