Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowe barwy PR, (Polskie Regio?)
Ta jednostka otrzymała nr 101. Wie ktoś z której ED72 została przerobiona?
Odpowiedz

(21.03.2018, 19:23)DamianT napisał(a): W dwóch tematach to samo?
Tam podałem temat do dyskusji ogólnie o samej zmodernizowanej jednostce , tutaj natomiast głównie o samym odbiorze "wizualnym" ED72Ac zgodnie z tematem "Nowe barwy PR" Wink
Odpowiedz

(21.03.2018, 20:04)Adams napisał(a): Ta jednostka otrzymała nr 101. Wie ktoś z której ED72 została przerobiona?

Jeszcze do końca nie wiadomo. Dostała jakiś dziwny numer EVN, który nie pasuje do żadnej ED72. Do modernizacji poszły jednostki o numerach: 002, 006 i 017.
Odpowiedz

Celowo zapytałem o ten numer, bo dziś jadąc pociągiem trochę rozmawiałem z kierownikiem i weszliśmy na temat tej jednostki. To on właśnie zapytał mnie o numer i czy to jest krakowska jednostka Wink
Odpowiedz

Oto jak by prezentowała się lokomotywa SU45 w nowych barwach POLREGIO.

Pytanie do was, jakie są wasze odczucia na ten temat ?

Foto pochodzi z aukcji na popularnym serwisie aukcyjnym, jest to model produkcji PIKO stosowanie przemalowany w nowe barwy.

Nie wiem czy można tutaj podawać (reklamować) profile sprzedaży na allegro,toteż nie podaje linka, ale jeśli administracja uzna to za stosowane, to w takim razie podam ;)
[Obrazek: 307211ef47bdb1a6b9804991f05d]
Odpowiedz

Piękna Wink

Odpowiedz

Samo malowanie wygląda całkiem przyzwoicie, natomiast to jest fikcja, bo jak już wszyscy wiedzą PR nie ma czynnego Fiata. Ale gdyby mieli to przypuszczalnie by tak mogli ja pomalować.
Odpowiedz

(15.05.2018, 18:09)FAREN napisał(a): Nawet gdyby mieli czynnego, nawet gdyby go przemalowali to nadal byłby to trup nad trupami... Potrzeba inwestycji w nowy tabor a nie tylko zmieniać kolorki.
Trudno się nie zgodzić, ale gdyby zdecydowali się by na modernizacje w stylu ST45  tj wstawienie nowego silnika itp. miałby to sens, i szansę powodzenia ?

Zapewne lepszy byłby zakup nowych lokomotyw np SU160 produkcji Pesy ,niż ciągłe grzebanie w przeszłości Wink

Na marginesie tutaj kolejna wersja tego samego zamysłu,jak by prezentowałaby się SU45 w nowym malowaniu
Fot: Miłosz Cogiel
https://www.facebook.com/LegendarnedieslePKP/

[Obrazek: 32725601_2014143685469650_13004466733774...e=5B9A9F46]
Odpowiedz

Modernizacje -srelnizacje. Ile można pudrować trupy?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Wiadomo że w niektórych przypadkach jest to kwadratura koła, i takie operacje są wg niektórych nieopłacalne, ale czy w przypadku moderny EN57 takie postępowanie jest uzasadnione ?

Wiadomo że taki "kibelek" nie zapewni takie komfortu jazdy ( mam na myśli wózki i ogólne wrażenie jazdy) bo takie modernizacje jak EN57ALc to prawie budowa "nowego" pojazdu od nowa z wyłączeniem wózków.

W takim razie jaką obecną lokomotywą na rynku można by zastąpić dajmy na to wysłużone SM/U42 , jeśli nie modernizacją na podobieństwo 6Dg ?

Czy wręcz "odcinamy" się od stonek, i inwestujemy w nowoczesne lokomotywy spalinowe jak np SU160 , takimi żeby możliwe było optymalna jazda na odcinkach bez sieci trakcyjnych, przykład z "mojego podwórka" - pociąg REGIO "TUR" relacji Chojnice-Gdynia (Hel) bądz w przyszłości pociągi IR na trakcji spalinowej gdzieś w Polsce Wink
Odpowiedz

POLREGIO będzie kursować po woj. opolskim dodatkowymi, zmodernizowanymi składami ED 72. Już jutro, 13 czerwca, spółka zaprasza na inauguracyjny przejazd na pokładzie nowo nabytego taboru. Będą to dwa czterowagonowe pojazdy.

Szczegóły: Nakolei
Odpowiedz

Są gdzieś zdjęcia tego pojazdu od środka?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Rynek Kolejowy zaprezentował zdjęcia, także z wnętrza tego pojazdu. Nowością są ładowarki indukcyjne w stolikach.
Odpowiedz

Ciekawa sprawa z tymi ładowarkami. Ale w środku to nadal kibel z autobusowym ustawieniem foteli. Nienawidzę jeździć z tak ustawionymi miejscami do siedzenia.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

(13.06.2018, 18:26)DamianT napisał(a): Ale w środku to nadal kibel z autobusowym ustawieniem foteli. Nienawidzę jeździć z tak ustawionymi miejscami do siedzenia.

Zauważ że teraz w większości (o ile nie we wszystkich) nowych lub głęboko modernizowanych pojazdach (nieważne czy to EZT, SZT, czy wagony bezprzedziałowe) montuje się siedzenia w tego typu układzie. "Czwórki" zdarzają się jedynie sporadycznie 1-2 na człon czy wagon.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zestawienia pociągów REGIO Virakocha 382 130 486 27.07.2018, 20:49
Ostatni post: mat mat EN57
  [Arriva] WiT a Regio Karta ET40 0 3 142 05.06.2015, 22:20
Ostatni post: ET40
  Bilet REGIO ważny 2 dni? (Pomocy) misiekMK 1 3 057 23.01.2014, 20:37
Ostatni post: ET40
  Trasa: Wrocław Główny - Łódź Kaliska, gdzie REGIO?! misiekMK 14 6 498 23.01.2014, 18:15
Ostatni post: Kolejoman
  Czy według Ciebie powinien powstać "Bilet wakacyjny" na pociągi REGIO/interREGIO? REGIOchłopak 30 11 882 05.05.2011, 22:50
Ostatni post: psim

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.