Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Setki milionów na nowe pociągi dla Pomorza
#1
Pomorskie po latach zastoju rusza na zakupy
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Set ... 02760.html

Imponujące :-O Aczkolwiek może być problem z zrealizowaniem całego projektu.
Odpowiedz

#2
Tylko po co akurat te push-pulle spalinowe? Szynobusy zwykłe by się nie nadały?

W ogóle ktoś w Polsce to ma? Push-pulle maja KM, ale elektryczne. A spalinowe?
Odpowiedz

#3
Bo Push-Pull jest o wiele bardziej pojemny od zwykłego szynobusu?
Odpowiedz

#4
A nie da się zamówić bardziej pojemnego szynobusu?
Odpowiedz

#5
lolingpl napisał(a):Bo Push-Pull jest o wiele bardziej pojemny od zwykłego szynobusu?

Nie wiem czy zauważyłeś co napisano w artykule:
Kod:
pociągi push-pull można dowolnie skracać i wydłużać oraz wymieniać lokomotywę
;-)
Odpowiedz

#6
Teoretycznie miałoby to sens w kwestii Helu. Latem w sezonie więcej, po sezonie mniej. Ale prawda jest taka, że nie zamówią chyba tyle wagonów, żeby ludziska się pomieściły w sezonie...
Odpowiedz

#7
KM eksploatuje Push-Pulle jako elektryczne, podpinając spalinową Gamę stają się one spalinowe. Nie wiem co prawda czy w tej chwili to jest możliwe, jeżeli nie można to małym kosztem wprowadzić, ale teoretycznie można by zestawić skład push-pullowy: Gama spalinowa + 4 wagony środkowe + Gama elektryczna. Wtedy mamy hybrydowy w pełni dwukierunkowy skład, jadąc pod drutem można przejść na elektryczne, a zjeżdżając na bezdrucie odpalić dizelka.
Odpowiedz

#8
Tylko SKM nie będzie na pewno robić takich kombinacji. Poza tym z tego co jest napisane w artykule puch-pull ma być spalinowy.
Odpowiedz

#9
05.07. jadę ze znajomymi z Kościerzyny do Gdańska. 11 osób. Już pomijając fakt, że nie ma bezpośredniego połączenia do Głównego ( dla mnie paranojka ) czy ktoś się orientuje dlaczego jest tak marna oferta przewozowa w dobie ?
9 składów do Gdyni, 3 do Chojnic, 1 do Bydgoszczy ( Rzeszowa ). Przy takim "natężeniu " ruchu jak może wyglądać frekwencja ?. Bo niestety rowery też chcą jechać.
Pozdrawiam
Odpowiedz

#10
Bo Gdańsk Główny ma słabą infrastrukturę. Kiedyś gdy chcieli zrobić wagonowy pociąg do Szczecina, który przejeżdżałby przez całe Trójmiasto to jechał on z Tczewa.
Odpowiedz

#11
masovian napisał(a):Teoretycznie miałoby to sens w kwestii Helu.

Hel ma przejść elektryfikację Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#12
I właśnie dlatego, że (być może) Hel zostanie zelektryfikowany kupują wagony a nie SZT/EZT.
Po elektryfikacji kupią po prostu lokomotywę elektryczną, a wagony dalej będą wykorzystywane te same. W przypadku SZT musieliby je wysłać zupełnie gdzie indziej i kupować (drogo) nowe EZT.
Co w tym trudnego do zrozumienia? Big Grin
Odpowiedz

#13
Tak na marginesie - mam nadzieję, że do elektryfikacji Helu jednak nigdy nie dojdzie. Na prawdę, mały sens.
Odpowiedz

#14
DamianT napisał(a):
masovian napisał(a):Teoretycznie miałoby to sens w kwestii Helu.

Hel ma przejść elektryfikację Wink

Tylko czy dożyjemy tej elektryfikacji. :-D
Odpowiedz

#15
Właśnie. Ile to już raz było o budowie nowych linii i elektryfikacjach? :-)
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.