Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[KM] Koleje Mazowieckie - wątek ogólny.
#31
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77195.html
Odpowiedz

#32
Nowa baza w Radomiu KM:

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77976.html

Odpowiedz

#33
O tym, że chcą wybudować tam bazę, to wiedziałem już rok czy 2 lata temu. Anie przygotowują, przygotowują i przygotować nie mogą....
Odpowiedz

#34
Koleje Mazowieckie wybudują nowe zaplecze
Nowoczesny zakład naprawczo-remontowy Kolei Mazowieckich powstanie w Sochaczewie. Tak samorządowy przewoźnik chce się uniezależnić od firm zewnętrznych i obniżyć koszty.


http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/kole ... cze/b9dhld
Odpowiedz

#35
Z tym obniżeniem kosztów to może różnie wyjść. Ale może warto więcej zapłacić, żeby być niezależnym?
Odpowiedz

#36
Generalnie szkoły są dwie w temacie zależności od firm zewnętrznych, ponoć obecnie dominuje ta, że robiąc sobie samemu jesteś pewny tego co zrobiłeś.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#37
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 78554.html

Odpowiedz

#38
O czym to nie potrafią konferencję nie zorganizować?

A parkingi przy stacjach KM to stawiają gminy. Zresztą w swoim interesie, bo ludzie stawialiby koło dworca tarasując ruch...
Odpowiedz

#39
W mediach pojawiła się informacja ,że Kol.Mazowieckie złomują EN57 z uwagi na brak chętnych na ich zakup i czas na P5...ktos orientuje się ile przegląd P5 kosztuje takiego przewoźnika?
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#40
Wydaje mi się, że w przypadku EN57 przegląd P5 miałby sens jedynie w połączeniu z modernizacją. Koszt jednej sztuki dla ŁKA w roku 2015 wyniósł ponad 8 mln złotych a jednostki po modernizacji nadal ustępują komfortem i awaryjnością nowym pojazdom.
Odpowiedz

#41
A wie ktoś może co będzie dalej z VT627 i VT628 ? Te pojazdy też są dość mocno wiekowe w porównaniu do niektórych EN57 eksploatowanych w KMach, a mimo to przewoźnik nic o nich nie mówi jakie ma plany, czy tutaj w przypadku wycofania niemieckich składów z ruchu wynajmowaliby wtedy inne SZT lub wagony motorowe od innych przewoźników (np Arrivy lub SKPL) ?

Poza tym czy przewoźnik nie za bardzo się rozpędza z tą sprzedażą EN57 ? Czy nie lepiej byłoby zachować parę jako rezerwa w przypadku dalszej rozbudowy infrastruktury uwzględniając budowę linii kolejowej do Przasnysza, oraz elektryfikację linii 27 i 33 do Sierpca i 34 do Ostrowi Mazowieckiej ?
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  WKD - Wątek ogólny. masovian 1 2 120 15.02.2017, 11:13
Ostatni post: kazio
  Koleje Mazowieckie prawie jak Interregio kazio 25 9 560 24.02.2016, 10:21
Ostatni post: DamianT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.