Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praca jako elektromonter ds. automatyki
#1
Witam drogich Forumowiczów,

Otóż mam pewną sprawę. Jeżeli dokonam korekty wady wzroku i naczelnik pewnej sekcji PLK zaproponował mi pracę na stanowisku elektromontera ds. automatyki to podjęcie pracy jest pewne? Czy moja kandydatura musi przejść jeszcze przez inne działy? Czy słowo naczelnika już w sumie daje mi pewność. Jestem inżynierem elektrotechniki.

Pozdrawiam
Odpowiedz

#2
To zależy jak dobrym przyjacielem jest naczelnik :-).
A poważnie, trudno będzie odpowiedzieć na tak postawione pytanie ponieważ nie znamy sytuacji "na miejscu". Może masz "to coś" i jesteś chwalony za swoją pracę dlatego zaproponowano Ci to miejsce i może być tak że dostaniesz je bez niczego. Może nie ma możliwości zatrudnienia osoby na to stanowisko oficjalnie ponieważ spółka nie zakłada stworzenia takiego stanowiska i tylko poprzez "przesunięcie" / wyodrębnienie z innej komórki mogą je stworzyć. A może jest to informacja typu będzie prowadzony nabór i możesz w nim startować. Nie ma na to reguły, na "szeregowe" stanowiska nie prowadzi się konkursów, ewentualnie rekrutacje, ale zatrudnianie z ulicy też się zdarza.

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

#3
Ja właśnie byłbym tą osobą z ulicy. Nie pracuje na kolei.
Po prostu zadzwoniłem do naczelnika, powiedział mi, że ma 3-4 wolne wakaty na stanowisko elektromontera. Tylko moje pytanie brzmi: Czy słowo naczelnika coś znaczy? Czy moja kandydatura musi przejść przez jeszcze milion innych pracowników?
Odpowiedz

#4
kamil.kak napisał(a):zadzwoniłem do naczelnika, powiedział mi, że ma 3-4 wolne wakaty na stanowisko elektromontera
To nie oznacza, że jedno miejsce jest dla Ciebie zarezerwowane.
Odpowiedz

#5