Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2016/2017
#1
Już trwają konsultacje społeczne dotyczące przyszłorocznego rozkładu jazdy.
PIC ogłosił swoją ankietę:

http://rozkladjazdy.badanie.net/

Wypełniłem, choć z małą nadzieją na uwzględnienie. Uważam, że jak sama nazwa firmy mówi, to raczej pic. :-)

Ale gdyby ktoś chciał, to radzę się spieszyć. Ankieta tylko do 5 marca.
Odpowiedz

#2
Ja bym powiedział że nawet PIC.
Po pierwsze - szanse na nowe relacje są nikłe - no chyba że ktoś im uświadomi że to góra złota.
Po drugie - pytania w tym badaniu są naprawdę tendencyjne - to wygląda jakby ktoś z liceum układał te pytania i odpowiadając na nie miałem wrażenie że zrobili to na odpierdal tylko dlatego że ktoś im kazał.
Po trzecie - mogliby się wysilić i dać wszystkie stacje na których PIC się zatrzymuje - nie ma np. Kościana gdzie PIC się na 100% zatrzymuje, a zamiast tego dali "inne miasto". Jak dla mnie ta opcja powinna być dla nowych tras a nie dla już istniejących.
Po czwarte - nigdzie na stronie PIC nie znalazłem informacji o prowadzonej ankiecie więc jak ma to dotrzeć do szerszego grona klientów? Zresztą zrobienie tego pod nic niemówiącą domeną też wygląda podejrzanie :-).

Jak dla mnie lipa i ściema - niestety :-(

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

#3
sm31-131 napisał(a):Po pierwsze - szanse na nowe relacje są nikłe - no chyba że ktoś im uświadomi że to góra złota.

Z resztą się zgadzam, ale z tym to nie bardzo. W tym roku zrobili kurs do Helu przez Wierzchucin czyli szanse na nowe relacje są. Ale one nie są zależne od ankiet. Gdy właścicielowi się zachce zrobić kurs z Sokołowa Podlaskiego do Jaworzyny Śląskiej, to prezes to zrobi. A że nie będzie zysku? Można zawsze wystąpić o dotację, a poza tym zysk w państwowych firmach rzadko jest najważniejszy. :-)
Odpowiedz

#4
Cytat:Cieszy nas bardzo duże zainteresowanie akcją. Otrzymaliśmy ponad dwa razy więcej wniosków niż w ostatniej edycji akcji. Taki wynik pokazuje rosnące zainteresowanie pasażerów udziałem w tworzeniu siatki połączeń. Teraz czas na analizę zgłoszonych propozycji. W miarę możliwości wybrane pomysły trafią do nowego rozkładu jazdy - powiedziała Beata Czemerajda z PKP Intercity S.A.
Rynek Kolejowy
Odpowiedz

#5
Gadka szmatka. A i tak namieszaja.
Odpowiedz

#6
W końcu to tylko PIC. :-)
Odpowiedz

#7
PIC ma plany do tarcia do Nowego Sącza:

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 76401.html
Odpowiedz

#8
Kilka założeń dla Łodzi po konferencji o dworcu Fabrcznym.

Od grudnia dziesięć Dartów i dwa Flirty na Wawa - Łódź, wagonowy Uszatek, oraz 12-wagonowe szczytówki (ilość nieznana). Po jednej parzę Łódź - Białystok i Łódź - Olsztyn, do tego połączenie Łódź - Szczecin (z Fabrycznej!) przez Zgierz, E20 (w czasie modernizacji LK3 przez Chojny, Sieradz, Ostrów Wlkp), ze zmianą kierunku na Widzewie, oraz 4x tranzytu Warszawa - Wrocław przez Widzew, Chojny, z pominięciem dworca Kaliskiego.

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 76877.html
Odpowiedz

#9
Woj. pomorskie zgłosiło rozkład dla PKM:

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 76930.html
Odpowiedz

#10
Poseł Jarosław Zieliński pytał MIB o szczegóły rocznego rozkładu jazdy projektowanego od grudnia 2016 roku dla połączeń międzywojewódzkich (głównie w Polsce Wschodniej) i międzynarodowych. Czego się dowiedział?

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77781.html
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#11
No i z tego artykułu nic dokładnie nie wynika w tej sprawie. :-)
Odpowiedz

#12
PKP Intercity chce od przyszłego roku wypuścić pociągi Flirt na trasach do Zakopanego i Nowego Sącza. Wszystko zależy jednak od zgody odpowiednich instytucji – czytamy w „Rynku Kolejowym”.

Według informacji „Rynku”, PKP Intercity rozmawia z Centrum Unijnych Projektów Transportowych w sprawie objęcia Zakopanego siatką połączeń IC realizowaną nowoczesnymi pociągami Flirt3. Zgoda CUPT jest konieczna, bo Flirty zostały kupione z unijnych dotacji i każda zmiana ich trasy wymaga akceptacji.

„Rynek Kolejowy” podaje, że na początek Flirty miałyby być puszczone na trasę Intercity z Łodzi Kaliskiej (przyjazd do Krakowa ok. 9.40) oraz z Olsztyna przez Warszawę (przyjazd do Krakowa o 12.30).

Intercity chciałby też pociągnąć trasę Flirta do Nowego Sącza.

Prawdopodobnie oba połączenia ruszą dopiero w przyszłe wakacje. Kolejarze czekają bowiem na zakończenie budowy łącznic kolejowych w Krzemionkach i Suchej Beskidzkiej, które skrócą czas podróży z Krakowa do stolicy Tatr przynajmniej o 30 minut.


http://www.fly4free.pl/do-zakopanego-po ... e-pociagi/


Pytanie tylko dlaczego tak późno? Przecież "tramwaje" idealnie nadają się do trasy z trzema zmianami kierunku jazdy...
Odpowiedz

#13
No jak to dlaczego? Przecież Katowice-Gdynia z jedną zmianą kierunku to idealna trasa dla "tramwajów". ;-)
Jaro

Odpowiedz

#14
Przy obsłudze w taki sposób, że dwóch mechów jedzie w jednej kabinie od miasta startowego do Krakowa Głównego (aby jechać 160 tam gdzie nie ma ETCS), tam jeden mech zostaje a drugi idzie do przeciwnej kabiny. Po zatrzymaniu na Płaszowie mech który prowadził przełącza kabinę i oświetlenie oraz wychodzi na peron oraz przeprowadza próbę z mechanikiem z końca (teraz początku). Pociąg rusza, wolny mechanik może w tym czasie wypełnić papiery od próby. W taki sposób można stać 3 minuty na stacjach ze zmianą kierunku. Poza tym, dokładnie tak jest to praktykowane np. w Niemczech w składach ICE. Przydałaby się też aktualizacja instrukcji mówiąca o tym, że na EZT nie trzeba wykonywać HK (ma ono niewielki sens, wszak ezet hamuje zawsze tak samo) - Arriva tak ma, więc UTK to dopuszcza. I mamy czas przejazdu dwa rzędy lepszy. Choć daleko mi od krytykowania budowy łącznic na zakopiance - są one bez wątpienia niezbędne, lecz można ulepszyć czas już teraz (np. od nowego rozkładu) wręcz groszowym kosztem ("przystawiając" do kosztów budowy łącznic).
Odpowiedz

#15
Papiery wypełniane po próbie w czasie jazdy? A kto je podpisze? HK na ezecie nie ma sensu? Niech który się trafi z parchem na dżojstiku i będą gorączkowe poszukiwania klapy Ackermana... Fajne mają zioła w UTK jak coś takiego podpisują. A ja wiem jak się bawić, żeby zatrzymać 3400 w każdym miejscu znanych mi szlaków. Niech mi zniosą HK na pociągu, przecież wydłużam czas jazdy ze Szczakowej do Jęzora o jakieś 3 minuty...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 14 3 591 14.03.2024, 10:29
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 144 61 957 29.10.2023, 09:23
Ostatni post: pasażerSzczecin
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 66 937 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams
  Rozkład jazdy 2021/2022 pasażerSzczecin 87 61 163 02.02.2022, 13:59
Ostatni post: Adams
  Służbowy rozkład jazdy pociągów w wersji elektronicznej fru_jay_km 3 6 705 22.10.2021, 21:07
Ostatni post: Siódemkowiec

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.