• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linia kolejowa Rembertów - Zielonka a pociągi TLK i IC
#16
szy_mat a czy przez Legionowo mamy taki zły czaj jazdy? 2.16 do wschodniej to zły wynik? Tłuszcz-Radzymin 100km/h Radzymin-Legionowo Piaski 120km/h i Piaski-Legionowo 60km/h więc naprawdę nie jest źle.
Jazda ze zmianą czoła to czas ok. 12 minut dodatkowo, mówisz że byłoby trzeba zrobić dwa razy dochodzi nam 24minut z czym i z kim chcesz w ten sposób konkurwać i dla kogo jeździć?
  Odpowiedz
#17
Przy EZT 12 min? Coś mi się wydaje, że 5 to i tak z zapasem...
  Odpowiedz
#18
Skoro zmiana czoła przy EN57 wynosi ok. 6 minut, to przy ED161/ED160 zmiana czoła powinna wynieść też 6-7 minut. Jak jechałem do Krakowa ze zmianą czoła w Żelisławicach odniosłem wrażenie, że te 12 minut postoju to co najmniej o 2-3 minuty za długo (obsługa była już na miejscu, gotowa do odjazdu).
  Odpowiedz
#19
No mi z próbą na ed161 wyszło ok. 10minut, oczywiście biegiem było by szybciejTongue
  Odpowiedz
#20
Ale biegać w pracy bez powodu nie można, to szybciej nie będzie Smile
PLK założyła takie, a nie inne czasy na obrót. Jak widać - mają uzasadnienie.
  Odpowiedz
#21
Ale czy jest sens robić próbę po zmianie kabiny na EZT? Przecież tam nie rozłącza się członów, po drugie i tak w 99,9% przypadków hamuje się hamulcem EP+ED, a nie 0-P który jest testowany podczas próby. Po drugie zawsze zostaje klapa Ackermana, która zadziała zawsze, bo nie ma ryzyka nieodkręcenia kurków (bo nie rozpinamy żadnych sprzęgów)...

Tak mnie jeszcze zastanawia, czy mechanik przy zmianie czoła na EZT przechodzi po peronie czy składem... Wink
  Odpowiedz
#22
Czy jest sens - no nie wiemTongue Choć po ostatniej jeździe na ED161 mogę stwierdzić że lepiej robić. Z jednej kabiny jeden zestaw wyłączał sie z hamowania z drugiej kabiny już było dobrzeSmile Ale zgodnie z instrukcją próbę uproszczoną wykonujemy przy każdej zmianie kabiny prowadzącej.
Cytat:po drugie i tak w 99,9% przypadków hamuje się hamulcem EP+ED, a nie 0-P który jest testowany podczas próby
Szczegółową i uproszczoną próbe hamulca robimy z każdego hamulca. Dodatkowo przy szczegółowej sprawdzamy magnetyki.
A przy zmianie czoła to zależy wszystko od maszynisty. Ja idę składem aby zerknąć czy mniej więcej wszystko gra i koleżankę z Warsu poprosić o kawęTongue
  Odpowiedz
#23
Czyli próba na wspomnianych EZT wygląda tak?

- zahamowanie pneumatycznym
- wyluzowanie pneumatycznym
- zahamowanie elektropneumatycznym
- wyluzowanie elektropnaumetycznym

Do tej pory wydawało mi się, że testowany jest tylko pneumatyk. A kontrolne po próbie czym robicie?
  Odpowiedz
#24
Uproszczona tak wygląda. Kontrolne strzelamy pneumatykiem.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości