Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linia kolejowa Rembertów - Zielonka a pociągi TLK i IC
#1
Ktoś wie dlaczego pociągi z Warszawy do Białegostoku zamiast kursować po tej łącznicy jeżdżą dookoła przez Legionowo?
Odpowiedz

#2
Bo łącznica nie jest jeszcze gotowa? :lol:
Odpowiedz

#3
A ile będzie wynosił czas do Białegostoku po tej łącznicy?
Odpowiedz

#4
Afrika_Bambaata napisał(a):Bo łącznica nie jest jeszcze gotowa? :lol:

Powód może być też taki, że gmerają coś jeszcze na odcinku Zielonka - Tłuszcz i nie chcą tam zwiększonego ruchu.
Odpowiedz

#5
Na forum scyscraperciy napisano, że odcinek Rembertów - Zielonka ma być otwarty w kwietniu. Tyle w temacie dlaczego pociągi do Białegostoku jeżdżą przez Legionowo.
Odpowiedz

#6
Bo po prostu jeszcze nie jest zrobiona robota.
Odpowiedz

#7
Otwarcie w kwietniu jest już niemożliwe. Ciągle nie są wykończone przystanki, a nad torami nie wisi nawet drut. Wybitnie nie spieszy im się do otwarcia tego odcinka, a i pewnie PKP PLK niespecjalnie nalega bo zacznie im mijać gwarancja, a pociągi (poza jakąś KM raz na dwie godziny) i tak nie będą jeździć.
Odpowiedz

#8
Linia nie jest również ciągła (tor nr 2 jest przerwany w rejonie objazdu DW637 w Rembertowie, ale za to przejazd jest już skończony).
Pociągi sieciowe w Rembertowie stoją, więc sieć niebawem będzie wieszana.
Ale niezależne czy skończą prace czy nie, problem będzie z poruszaniem się po odcinku Zielonka - Tłuszcz. Tam jeszcze długo będą kopać.
Odpowiedz

#9
A prawda to, że chcą zamknąć znów całą linię gdzieś w okolicach Małkini?

Ponadto niech ten remont będzie ostrzeżeniem dla tych, którzy wierzą w szybki remont na wiedence na odcinku Grodzisk - Włochy...
Odpowiedz

#10
Nie wiem, oby nie. Oznacza to nieodwracalną utratę wielu kolejnych klientów, których już utracili przy poprzednim zamknięciu. Zastanawiałem się też, dlaczego pociągi z Białegostoku (przynajmniej te na EZT) nie jeżdżą do Warszawy Wileńskiej Marek, tam zmiana kierunku i w Warszawie Wschodniej Towarowej kolejna... Między WWM a WWT jest najwyżej 800 metrów, to i nawet kabiny zmieniać nie trzeba... Bez wątpienia szybciej niż tłuczenie się do Legionowa po jednotorze... To mam teraz odpowiedź - chodzi o szlak Tłuszcz - Zielonka...

Po modernizacji będzie 160 na całej linii? Co z kształtami w Białymstoku?
Odpowiedz

#11
Nie jeżdżą tak z powodu... braku druta Big Grin
Odpowiedz

#12
szy_mat napisał(a):Zastanawiałem się też, dlaczego pociągi z Białegostoku (przynajmniej te na EZT) nie jeżdżą do Warszawy Wileńskiej

Bo EZT z Białegostoku do W-wy jeżdżą dopiero od tego roku. Wcześniej to była tylko lokomotywa z wagonami. Zresztą pasażerowie z Białegostoku nie byliby zadowoleni, gdyby ich podróż kończyła się na Pradze. Zwłaszcza, że post-busiarze jeżdżą pod PKiN...
Odpowiedz

#13
masovian napisał(a):
szy_mat napisał(a):Zastanawiałem się też, dlaczego pociągi z Białegostoku (przynajmniej te na EZT) nie jeżdżą do Warszawy Wileńskiej

Bo EZT z Białegostoku do W-wy jeżdżą dopiero od tego roku. Wcześniej to była tylko lokomotywa z wagonami. Zresztą pasażerowie z Białegostoku nie byliby zadowoleni, gdyby ich podróż kończyła się na Pradze. Zwłaszcza, że post-busiarze jeżdżą pod PKiN...

A w którym miejscu szy_mat napisał, że pociągi z Białegostoku miałyby kończyć bieg na Wileńskiej? W jego wypowiedzi nic takiego nie ma.
Odpowiedz

#14
Tam jest taka dziwna spacja pomiędzy Wileńską, a Markami w jego wypowiedzi. Nie wiedziałem co dokładnie "poeta miał na myśli pisząc to dzieło".
Odpowiedz

#15
Ta stacja nazywa się oficjalnie Warszawa Wileńska Marki, przynajmniej według semaforka: http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/imag ... K_2015.png (łącznica 503). Tutaj inne linki: http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/inde ... a_Towarowa , http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/inde ... 4ska_Marki .

A o braku druta nie wiedziałem, dzięki @Dudzio. Bo przeciąganie półsprzęgiem i SM42 wyjdzie pewnie już czasowo podobnie jak objazd przez Legionowo.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.