Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Film - prośba o podanie miejsca
#1
Dzień dobry!

Jestem studentem operatorki na filmówce w Katowicach i przygotowuję się do realizacji filmu dyplomowego. Mam pewien problem ze znalezieniem lokacji i mam nadzieję, że Państwo będziecie mogli mi pomóc.

Poszukuję przejścia podziemnego z małymi kioskami, "budkami" z lombardem (czy też miejscem gdzie można kupić używany telefon komórkowy), albo budką gdzie moglibyśmy taki "lombard" zaaranżować. Chodzi o miejsce z klimatem (coś na wzór przejść podziemnych na dworcu w Katowicach przed remontem), miejsce które pozwoli uzyskać efekt transferowości, ruchu ludzi, ciągłego przemieszczania, "bycia" w drodze.

Zdjęcia realizujemy na Śląsku, ale szukamy już na południu Polski (oraz w Warszawie). Rejon Śląska, Krakowa, Częstochowy, Łodzi, Warszawy.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc i podsunięcie kilku miejsc.

Pozdrawiam serdecznie,
Kacper Sędzielewski
Odpowiedz

#2
Sosnowiec?
Kraków Główny?
Odpowiedz

#3
Dworzec centralny (ta część ze strony przeciwnej niż hala główna). Ewentualnie Mysłowice, tam syf jest większy niż w Katowicach przed remontem (ale myślę, że można zaaranżować lombard w jednej z budek z ciuchami). W ostateczności Kielce, przy czym tam jest trochę porządku.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#4
Myślę, że najlepsze będą Mysłowice. znalazłem foto na necie: http://s1370.photobucket.com/user/flude ... y.jpg.html
Klimat jest (można się cofnąć w czasie :lolSmile.
Odpowiedz

#5
Odkąd życie pamiętam tam wygląda tak samo Big Grin
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#6
Jedynie czego brakuje to dawnego stukotu kół. No i jednostki mają inne kolory pudeł. 8-)
Odpowiedz

#7
Stukot jest, jednostki faktycznie inne, ale ich z tunelu nie widać Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post