Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gra na telefony/tablety
#1
Cześć,

Jestem programistą i mam rodziców kolejarzy a co za tym idzie naturalnie się wciągnąłem. Chciałbym stworzyć grę na telefony/tablety (system iOS, później być może Android). Macie jakieś pomysły? Raczej nie Maszyna/Mechanik. Bardziej myślałem o czymś w deseń kolejarza, poznania, gdanska. Chyba, że macie jakieś inne pomysły?
Odpowiedz

#2
Chyba się porywasz z motyką na księżyc. Nie móię o umiejętnościach Twoich, bo ich nie znam, ale konkurencji. Przy takich tytułach Railnation czy Tayconn RailRoad, to nie wiem co można jeszcze wymyślić....
Odpowiedz

#3
Kolejarz to chyba umarł śmiercią naturalną, ale może by jakoś zaadoptować na telefony? Choć średnio na małym ekranie średnio sobie to wyobrażam.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#4
System operacyjny iOS, w którym autor tematu ma ochotę napisać grę, chodzi na telefonach iPhone. Żadna adaptacja nie jest wiec potrzebna...
Odpowiedz

#5
@masovian nie rozumiem. Przecież kolejarz to desktopowa aplikacja. Na windowsa. Chciałem zaproponować stworzenie czegoś na iPhony/iPady, albo/i urządzenia z androidem. Nie chodzi o konkurowanie z tytuałami takimi jak Railnation czy Tayconn RailRoad tylko o znalezienie niszy.
Czy Poznan/Gdansk/Kolejarz konkurowaly o masowego uzytkownika? Raczej skupialy sie na specyfice polskich kolei i postepowaniu "wedlug instrukcji".
Odpowiedz

#6
Wątpliwe istnienie takiej niszy dla gry. Lepszy chyba byłby rozkład jazdy. Czyli coś jak sitkol tyle, że na urządzenia mobilne. Jeszcze jakby występował offline z możliwą aktualizacją, to byłaby rewelka. Możliwość sprawdzenia połączenie na terenie, gdzie nawet GSM nie dochodzi byłoby wspaniałe.
Odpowiedz

#7