Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Małe zapytanie - moje referencje
#1
Witam,

Chciałbym się was zapytać o wiele spraw dotyczące kolei i przyjmowania nowych osób/rekrutów do pracy na kolei, lecz najpierw zacznę od paru słów o mnie.

Jestem z Nowej Soli , mam 23 lata jestem po szkole zawodowej w kierunku Ślusarz (3 lata pracy). Niestety w moich stronach nie można znaleźć jakiejś stałej pracy( woj.Lubuskie) ani jakiejś stabilizacji, więc bardzo długo byłem na bezrobociu , pracowałem na czarno będąc dalej zarejestrowany w Urzędzie Pracy. Zrobiłem parę kursów w tym czasie takie jak Spawacz mam w ręku 3 metody spawania MIG (aluminium) MAG 135 i elektroda otulona). Załapałem się również z projektu na operatora wózków widłowych , prawo jazdy kat B również posiadam. Uprawnienia mam na każdy ciężar (przewozu) lecz nie mogę używać wózków które są Specjalne (czyt. wózki widłowe teleskopowe) pracowałem tylko 6 miesięcy(staż). Całkiem dobra firma była lecz atmosfera pracy z ludźmi była bardzo ciężka , jakby to był obóz pracy ... dosłownie prawie jak w starożytnym Egipcie , tylko bicz dać i by trzaskali nad uchem Big Grin ale mniejsze o to wróćmy do prawidłowego wątku całego tego zapytania. Noszę okulary mam wadę wzroku , w okularach widzę bardzo dobrze
(soczewki -) czyli nie widzę daleko , mam nadzieje że mnie to nie dyskwalifikuje w podejmowaniu kursu czy robienia licencji na Maszynistę, z tego co pamiętam to dziadek był Maszynistą
( w woj. warmińsko-mazurskim) i od dawna fascynowały mnie te maszyny.. Nie było w moich stronach jakichkolwiek kursów czy kierunków nauki aby zostać maszynistą.

Języki obce znam w różnym stopniu zaawansowania , jestem osobą która jest lingwistyczna.
Język angielski znam w stopniu średnio-zaawansowanym wraz z metalurgią.
Język niemiecki znam w stopniu średnim , rozmowy wraz z różna tematyką (również metalurgia)
Język rosyjski znam w stopniu podstawowym Big Grin