• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reklamacja
#1
Witam! chciałabym się dowiedzieć jak to jest z reklamacją odnośnie niewykorzystanych, zakupionych wcześniej, imiennych biletów? 15-proc. otrzymania zwrotu pieniędzy od całej sumy? czy ma w ogóle sens pisanie reklamacji? Będę wdzięczna, za odpowiedź.
  Odpowiedz
#2
A może koleżanka uściślić o jakiego przewoźnika chodzi? Czy są to bilety jednoprzejazdowe, miesięczne?

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
  Odpowiedz
#3
PKP Intercity. Bilety jednoprzejazdowe, ulgowy i normalny. Imienny, na konkretny dzień, godzinę.
  Odpowiedz
#4
Tutaj jest aktualny regulamin przewozów PKP IC. 15% jest ale pobierane tzw. odstępnego więc do zwrotu za całkowicie nie wykorzystany bilet jest 85%. Czy warto to pytanie o to ile kosztował bilet * całka z wynagrodzenia za ostatnie 3 miesiące podzielone przez ilość przejazdów w miesiącu poprzedzającym wyjazd czyli mówiąc poważnie sama musisz wiedzieć czy dla 85% wartości biletu chce Ci się biegać / pisać. Jedno co mnie zastanawia to to kiedy miał być przejazd, bo czas na zwrot niewykorzystanego biletu jest ściśle określony. I dziwi mnie ten bilet "imienny" nie znalazłem takiego w regulaminie, poza karnetami i miesięcznymi.
Jeśli się mylę to niech ktoś z kolegów(zwłaszcza mających już doświadczenie w zwrotach) mnie poprawi.

Pozdrawiam
sm31-131
  Odpowiedz
#5
Dziękuje za rozjaśnienie. Bilet, miał być wykorzystany dziś. Niestety, gdybym wcześniej wzięła się za to mogłabym internetowo anulować, z 15-proc. pobraniem odstępnego, podejrzewam wtedy. Teraz już po fakcie. Orientuje się Pan, czy poświadczenie że bilet jest niewykorzystany będzie potrzebne? Czy sugerować się pisemnym wnioskiem o reklamację, w ciągu 30 dni?
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości