Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001...
#61
Jakby nie było to lokomotywa przewidziana do normalnej służby towarowej więc ciekawi mnie jak sytuacja wewnątrz wygląda po zmroku..mianowicie mam na myśli oświetlenia przyrządów, czy zwrócono uwagę na podświetlenia manometrów itp czy standardowo to olano i ledwo widać będzie cyfry ..wzrok na tych maszynach naprawdę się męczy w porach nocnych monitorując przyrządy..
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#62
ET41-153
http://inforail.pl/kolejna-lokomotywa-pk...05681.html
Odpowiedz

#63
PKP Cargo przywróciło historyczne barwy kolejnej lokomotywie. Prezentacja odnowionej lokomotywy ET41-153 odbędzie się w najbliższą sobotę, 7 lipca, na terenie Zakładu Napraw Taboru Spółki PKP Cargotabor w Ostrowie Wielkopolskim.

To już 15. lokomotywa odmalowana w historyczne barwy przez PKP Cargo S.A. Tym razem chodzi o lokomotywę elektryczna ET41-153, której przywrócono zieloną malaturę z okresu lat 90. ubiegłego wieku, z obowiązującym wówczas charakterystycznym żółtym czołem. 

– PKP Cargo konsekwentnie przywraca historyczne barwy wybranym egzemplarzom lokomotyw. Ale malatura to nie wszystko, łączymy te prace także z naprawami naszych lokomotyw, w przypadku lokomotywy ET41-153 była to naprawa główna – powiedział Czesław Warsewicz, prezes PKP Cargo S.A

Miłośników kolei, którzy chcieliby zobaczyć odnowioną lokomotywę ET41-153, zapraszamy w najbliższą sobotę, w godzinach od 11.00 do 14.00, do naszego Zakładu w Ostrowie Wielkopolskim, który mieście się przy ul. Ks. Skorupki 2b.

https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/32...-tych.html
Odpowiedz

#64
Prezentacja odnowionej lokomotywy ET22-939 i nie tylko odbędzie się 10 listopada w  Bydgoszczy 

Info z Facebooka PKP Cargo 

Cytat:Zaprezentujemy aż trzy lokomotywy! ET22-939 w barwach z lat 1999-2005, ST44-360 w fabrycznym malowaniu (zielonym), z oryginalną listwą aluminiową i oryginalnym oznaczeniem oraz lokomotywę SM42-742, której przywrócono malowanie z przełomu lat 90 ub. wieku i 2000.

 Zapraszamy w sobotę, 10 listopada, w godzinach 11.00-14.00 do Północnego Zakładu Spółki PKP CARGO, Sekcja Utrzymania i Napraw w Bydgoszczy, przy ul. Inwalidów 1. Chętni będą mieli możliwość zwiedzenia zakładu z przewodnikiem

https://www.facebook.com/pkpcargo/
Odpowiedz

#65
Już jutro , 2 grudnia odbędzie się prezentacja lokomotywy ET42-15. W tym roku lokomotywy tej serii obchodzą 40-lecie służby na polskich kolejach.

ET42-15 po naprawie P4 i w malowaniu z lat 2002-2008 będzie można zobaczyć w Zakładzie Napraw Taboru w Zduńskiej Woli Karsznicach

https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/32...42-15.html
Odpowiedz

#66
(20.08.2015, 12:08)przem710 napisał(a): No właśnie nie zapominajmy o dieslach

SU45-089
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=953
ST44-1103
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=477
SU42-506
SM42-523
SP42-260

Są tez jakieś Rumuny dobrze wyglądające numerów nie pamiętam.

Z elektryków można dodać EU07-465
http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/ind ... o&id=15181

Tu masz dobrze wyglądającego Rumuna: https://www.youtube.com/watch?v=9aFsS_uVwU4
Odpowiedz

#67
Do grupy lokomotyw w historycznych barwach dołącza EP07-356
Fot : https://www.facebook.com/Hammanpl/

[Obrazek: ep07-356-jpg.623802]

[Obrazek: ep07-356-jpg.623804]
Odpowiedz

#68
PKP Intercity przywraca historyczny wygląd dwóm lokomotywom. Stacjonujące na co dzień w Gdyni pojazdy serii EP07 w najbliższych tygodniach wyjadą ponownie na tory.

Szczegóły: Kolejowy Portal Informacyjny
Odpowiedz

#69
Do grona lokomotyw w historycznym malowaniu dołącza SM42-003, która wyjechała dziś na jazdę próbną po naprawie P5 .

Fot : Metrans Polonia.

Źródło : https://www.facebook.com/SMKChojnice/

[Obrazek: 121131292_4064165700266215_4172744388737...e=5FA3093D]

[Obrazek: 121130593_4064165880266197_3691351073202...e=5FA3C911]
Odpowiedz

#70
W dniu dzisiejszym po naprawie P5 z modernizacją ukończoną 16 października 2020 roku na szlaki powróciła ET41-001. 

Lokomotywa została zmodernizowana zgodnie ze standardem napraw P5 serii ET41 a rozbity w wypadku z dnia 13 listopada 2019 roku oryginalny człon A został 
zastąpiony członem A z lokomotywy ET41-012.

Po naprawie P5 lokomotywa została pozostawiona w dotychczasowych barwach wraz z kompletem detali ozdobnych takich jak listwy czy oznaczenia, dodatkowo umieszczone na tablicach tak jak w przypadku maszyn z ryflowanym pudłem (100 oraz powyżej numeru 111) z powodu instalacji klap inspekcyjnych przetwornic na bocznych ścianach pudła.

Po południu maszyna podjęła pracę z pierwszym pociągiem planowym do Stargardu.

[Obrazek: 121967208_675627720037477_34774325364125...e=5FB10560]

Zdjęcie Pawła Kowalskiego z Ostrowa Wielkopolskiego, dziękuję serdecznie za zgodę na umieszczenie go w tym wątku  Smile
Odpowiedz

#71
Czyli człon A ET41-012 był jeszcze w dobrym stanie do odbudowy powypadkowej lokomotywy ?
Odpowiedz

#72
(17.10.2020, 18:41)KazET21224142 napisał(a): Czyli człon A ET41-012 był jeszcze w dobrym stanie do odbudowy powypadkowej lokomotywy ?

Był zrujnowany długoletnim postojem (od 25 marca 2009 roku) w Rybniku i wymagał zabrania przez załogę z Ostrowa wielu elementów z oryginalnego członu 001, stojącego w hali lokomotywowni na warszawskich Odolanach.
Odpowiedz

#73
To w taki sposób został odbudowany ET41-001.
Odpowiedz

#74
Exclamation  EU07-241 w barwach historycznych  Exclamation

[Obrazek: 27a1.png] Już niebawem zakończy się naprawa na 4 poziomie utrzymania lokomotywy EU07-241 [4Ea-218/1972], której z inicjatywy Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych jest historyczny schemat malowania [Obrazek: 1f7e8.png] "żółte czoło + żółte pasy" [Obrazek: 1f7e8.png] z 1995 roku.


[Obrazek: 27a1.png] Pojazd został już pomalowany według przesłanych przez nas z końcem ubiegłego roku wytycznych i znajduje się na etapie montażu podzespołów przed wjazdem na "tor zerowy" w lokomotywowni Bydgoszcz Wschód (Północny Zakład Spółki)

[Obrazek: 27a1.png] Będziemy informować o dalszym postępach w pracach przy naprawie pojazdu, który do końca miesiąca powróci do służby z planowymi pociągami towarowymi w pięknych historycznych barwach z połowy lat 90. ub. stulecia.

[Obrazek: 161252840_3511953695594152_1637918060441...e=607685DC]

Fot. Łukasz Gełda, Bydgoski Miłośnik Kolei, Ilostan Pojazdów Trakcyjnych
Odpowiedz

#75
Chętnie bym zobaczył EP07-174 z powrotem w takich barwach, a nie na siłę robić wersje fabryczną z loka, która po modernizacji wyszeł już z żółtym czołem i oznaczeniem EP07.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 KazET21224142 140 71 736 15.03.2024, 21:23
Ostatni post: KazET21224142
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 27 909 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 204 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 104 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 290 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.