Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W Polskę idziemy...
#16
Ale co to za problem porozumieć się z miejscowym MPK/MZK/MKS/PKS i doprowadzić linię autobusową pod dworzec?

Powyższa opinia jest jedyną w tym temacie, z którą jestem w stanie się zgodzić, choć też nie do końca, ale mniejsza o to, po co to drążyć?
Jaro

Odpowiedz

#17
Tylko co da taka linia miejska? Jeżeli ze środka miasta masz busiarstwo, które z gruntu rzeczy jest tańsze i dworzec czy to autobusowy czy kolejowy, do którego trzeba jeszcze dojechać, to i tak ludzie będą wybierali busiarstwo.

No chyba, że czas dojazdu byłby radykalnie lepszy. Ale na to przy tej linii nie ma co na to liczyć...
Odpowiedz

#18
Przy ruchu dalekobieżnym byłoby OK...
Jaro

Odpowiedz

#19
Ale jakim ruchu dalekobieżnym? Przecież linia de facto dobija tylko do Kielc. Nie wspomnę już, że brak tam bazy PICu...

Takie rzeczy były możliwe przy jednym PKP czy nawet wtedy jak PR miały pospieszne. Teraz to tylko marzenie...
Odpowiedz

#20
A czy ja piszę o jeżdżeniu tylko do Kielc? Do Warszawy taki pociąg miałby sens, ale co do bazy, to masz rację.
Jaro

Odpowiedz

#21
Jeżeli już piszemy tak sobie o Busku teoretycznie, to taki pociąg miałby rację bycia jako przedłużka kursu do Kielc i to raczej z kierunku północnego. Mam wrażenie, że pociągi z Warszawy do Kielc są na granicy opłacalności, więc aby to miało ręce i nogi należałoby to jeszcze gdzieś przedłużyć. Czyli Bydgoszcz, Piła, Gdynia... Ewentualnie jako odpięcie jakichś wagonów w Kielcach od pociągu do Krakowa przez Radom...
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.