Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gra o kolei transsyberyjskiej - praca licencjacka
#1
Cześć wszystkim! Smile

Jestem studentem Warszawskiej Szkoły Filmowej na kierunku tworzenia gier wideo. W przyszłym roku rozpoczynam swój trzeci rok nauki, którego zwieńczeniem będzie obrona pracy licencjackiej, a jest nią gra wideo. Przejdźmy jednak do rzeczy, mój pomysł to bardzo prosta gra niezależna tworzona wespół z dwoma osobami.

Oto krótkie wprowadzenie:

W grze wcielasz się w pasażera XX wiecznej kolei Transsyberyjskiej relacji Moskwa – Władywostok, w której to wagonach zamknięta jest cała akcja gry. Gra będzie swoistą wariacją gatunków gier platformowych, przygodowych i horroru.

Świat przedstawiony w grze ogranicza się do wagonów pociągu, w których toczy się akcja gry. Nie oznacza to jednak, że środowisko w jakim się znajdziemy będzie nudne i monotonne. Każdy z przedział będzie niepowtarzalny ze względu na swoje przeznaczenie, wystrój i osoby się w nim znajdujące. Gracz obserwuje świat gry z boku,w perspektywie znanej z gier platformowych, który jest przekrojem pociągu. W grze poza ciekawym gameplay'em, zależy mi na bardzo dokładnym odwzorowaniu aspektów historycznych. Architektury przedziałów, wyposażenia oraz co najważniejsze samej lokomotywy. Wszystkie te obiekty zostaną wymodelowane w technice 3D.

W tym miejscu pojawia się moje zapytanie do Was pasjonaci kolei, czy znacie ciekawe książki, filmy na temat dwudziestowiecznej kolei transsyberyjskiej, czy może sami interesujecie się tym przedziałem czasowym i możecie podzielić się różnymi ciekawostkami? Przede wszystkim będę wdzięczny za wszystkie informacje na temat wykorzystywanego wówczas taboru, oraz wasze wskazówki co do samego idei. Jeśli macie interesujące spostrzeżenia i pomysły, również z ogromną przyjemnością o nich poczytam.

Z góry dziękuje za odpowiedź! Smile
Odpowiedz

#2