Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowy rozkład on-line PKP PLK i śledzenie połączeń
#1
Panowie.

Przepraszam jeśli umieściłem w złym miejscu, i proszę o ewentualne przeniesienie...

PKP PLK umieściło nowy rozkład jazdy on-line z możliwością podglądu aktualnego miejsca w którym znajduje się pociąg. Sprawdzałem dzisiaj i nawet się poruszają te pociągi na mapie, nie miałem tylko możliwości sprawdzenia "realności" lokalizacji pociągu. Pewnie sprawdzę na dniach. Dodatkowo można podpatrzeć z jakiego peronu / toru ma odjechać pociąg oraz jego numer i przewoźnika.

Wyszukiwanie połączeń

Według mnie ciekawa mapa, pytanie jak z realnością (danych) która bywa w PKP / PR / innych niska. Okaże się jak wybiorę się na dworzec :-).

Pozdrawiam
sm31-131
Odpowiedz

#2
Położenie pociągu na mapie a w rzeczywistości odbiegają od siebie, potrafią się teleportować a do tego jest tylko część.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#3
Może to tylko błędy wieku dziecięcego. ogolnie fajna sprawa. jeszcze towarowe poprosimy Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#4
DamianT, oczywiście że to faza testów, jednak nie zmienia to faktu że w chwili obecnej w przypadku opóźnienia pociągu drużyny nie mają najmniejszego pojęcia gdzie się znajduje ten pociąg i ile wynosi opóźnienie.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#5
Ale o jakich drużynach mówisz? O tych w danym pociągu?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#6
DamianT, o drużynach konduktorskich oczekujących na pociąg.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#7
To nie mogą sie dowiedzieć z nastawni? Pytam, nie znam się.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#8
DamianT, oczywiście jest cała lista telefonów do wydzwonienia, tylko dyżurni mają ważniejsze sprawy niż szukanie czyjegoś pociągu.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#9
A jaki problem zadzwonić na którąś zadupiastą stację i zapytać czy pociąg już przejechał/za ile przejedzie?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#10
rustsaltz, tu nie chodzi o problem z tym związany. W ten sam sposób można powiedzieć po co husarze skoro cześkiem też da rade jechać, po co elektroniczne wyświetlacze skoro na klapakach mamy to samo. Chodzi o komfort i nie zawracanie dupy innym.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#11
Poznanski_mech napisał(a):DamianT, oczywiście że to faza testów, jednak nie zmienia to faktu że w chwili obecnej w przypadku opóźnienia pociągu drużyny nie mają najmniejszego pojęcia gdzie się znajduje ten pociąg i ile wynosi opóźnienie.

Nie do końca. Jest jeszcze http://infopasazer.intercity.pl/ . O ile opóźnienia czasami nie są tam odnotowywane, to na 100% wiadomo jaką stację przejechał dany pociąg. W tym przypadku jedynie na CMK można nie wiedzieć, gdzie mniej więcej jest pociąg.

Nadal jednak nie stosuje się najbardziej skutecznego sposobu jaki zastosowały pewne PKSy już dawno czyli GPS...
Odpowiedz

#12
Infopasazer jest malo skuteczny dla pospiechow i kompletnie "oslepiony" gdy dyzurny nie wprowadzi odjazdu, dlategonie nadaje sie do lokalizacji pociagu (podobnie jak SWDR). Nawet sygnal GPS potrafi zglupiec, dlatego nadal najskuteczniejszy jest "telefon do przyjaciela" Big Grin
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#13
Zgadza się. Sam niedawno miałem taką sytuację w Katowicach, gdzie czekałem na pociąg KŚ do Częstochowy. IP pokazywał, że skład już dawno wyjechał z Katowic, a w rzeczywistości miał 40 minut opóźnienia i jeszcze nie dojechał do Tychów.
Także Poznanski_mech, jak widać są nowoczesne rozwiązania, tylko kolejarze muszą zacząć używać ich należycie.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#14
DamianT, o jakich nowoczesnych rozwiązaniach mówisz?
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#15
rustsaltz napisał(a):Infopasazer jest [...] kompletnie "oslepiony" gdy dyzurny nie wprowadzi odjazdu
A czy to nie jest psim obowiązkiem dyżurnego?
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Mieszkańcy Bełchatowa walczą o reaktywację połączeń pasażerskich ET40 56 24 121 08.03.2017, 19:39
Ostatni post: SCZ

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.