Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pijany dróżnik "bawił się" rogatkami
#1
No brak słów.. Dobrze, że nie doszło do tragedii.. ;/

http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/articl ... /432826503
Odpowiedz

#2
I kolejny czarny Public Relations (celowo nie piszę PR, bo to w dziedzinie kolejnictwa może zabrzmieć dwuznacznie Wink ) dla kolei... Czarne owce są w każdym stadzie.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#3
Niestety to się zdarza dość często (na pewno zbyt często...). Może wyrywkowe kontrole trzeźwości dróżników przez przejeżdżąjące patrole policji coś by tu zmieniły? Hmm...
Jeśli taki dróżnik/-czka miałby świadomość że w każdej chwili może zapukać patrol i kazać dmuchać może zastanowiłby się przed "spożyciem"?
Odpowiedz

#4
Mannerheim napisał(a):Może wyrywkowe kontrole trzeźwości dróżników przez przejeżdżąjące patrole policji coś by tu zmieniły?
Nie do zrealizowania - wtedy policja musiałaby kontrolować wyrywkowo strażaków, lekarzy itp.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#5
Miałem na myśli drogówkę - w końcu przejazdy kolejowe są niejako częścią infrastruktury drogowej i wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo ruchu kołowego (w przeciwieństwie do strażaków czy lekarzy Wink )
Odpowiedz

#6
Mannerheim, ale policja musiałaby wchodzić do nastawni, która już w ciągu drogi nie jest.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#7
Hmm no tak, często przejazy są sterowane z nastawni. W mojej wypowiedzi wziąłem pod uwagę tylko umieszczane przy drodze "budy" spotykane tu i ówdzie Smile

Czyli problem raczej nie do rozwiązania...
Odpowiedz

#8
Pół biedy, jak z nastawni - często jest tam kilka osób, ktoś wchodzi, wychodzi - można zareagować na pijanego. Najgorzej i najtrudniej wyłapać pijanych właśnie w tych budkach dróżnika - przyjdzie, siedzi 12 h sam.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#9
Budynek sterowania rogatkami jest infrastrukturą drogową? Mnie się wydaje, że jednak kolejową...
Po raz kolejny pojawia się temat kontroli. W tym wypadku najlepsza byłaby wewnętrzna. Utworzyć specjalne sekcje do kontrolowania pracowników i tyle. W pociągach przewoźnicy potrafili coś takiego zrobić.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#10
Jest częścią infry kolejowej ale również drogowej (w pewnym stopniu), to chyba jasne...
Odpowiedz

#11
a na trasie Łódź -Warszawa przed Gałkówkiem dróżnicy na noc zamykają szlaban bo... idą spać.
Odpowiedz

#12
Nie nowo¶æ, widzia³em ju¿ przejazdy, przed którymi sta³y tabliczki w stylu "Przejazd zamkniêty w godzinach 23 - 5". I to nie na wsi, tylko w centrum miasta, np. przejazd obok p.odg. £ód¼ Retkinia (pomimo i¿ jest obs³ugiwany z nastawni!).
Odpowiedz

#13
W Tychach jest tak samo. Czynny do 16 (od której nie pomnę). Ale jest to na zadu... tfu, przedmieściach i odsługiwany przez dróżnika.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#14
lukpac, widziałem kiedyś reportaż w TV na temat tego, że zlikwidowano budkę dróżnika, przejazd (na drugorzędnej drodze, ale dość ruchliwej - dojazd do kilku domów) miał być zamykany z nastawni, ale... ktoś zapomniał o tym jednak i przejazd był zamknięty 24 godziny na dobę. Polska.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#15
W Częstochowie też są takie przypadki. No ale się zatrąbi i szlabany idą w górę Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.