Czy kampania będzie skuteczna ?
Tak
14.81%
4
Nie
55.56%
15
Dobry pomysł, ale nie za taką cenę
29.63%
8
27 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowa kampania PKP - odróżnienie Grupy od innych przewoźników
#1
Wczoraj wystartowała nowa kampania PKP która ma na celu odróżnienie przewoźników z Grupy PKP od innych np. samorządowych Przewozów Regionalnych. Co o tym sądzicie ?
  Odpowiedz
#2
Taka kampania sama w sobie jest OK, choć powinna wystartować kilka lat temu, jak dokonano podziału.
Teraz ciężko będzie nadrobić zaległości, w głowach wielu, którzy podróżują PR/KM/KD/KŚ dalej kolej = PKP.
Tylko cena...
  Odpowiedz
#3
Z tej kampanii wynika, że PIC to "jedynie słuszna" kolej...

Ani mi się ten przekaz nie podoba, ani nie wierzę w jego skuteczność.
  Odpowiedz
#4
przewoz napisał(a):Z tej kampanii wynika, że PIC to "jedynie słuszna" kolej...
Skąd się urwałeś? To nie jest Caritas. Skoro ja płacę za reklamę to logicznym jest że nie będę w nim wychwalał innego przedsiębiorstwa, logiczne.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
  Odpowiedz
#5
Tylko czemu to ma służyć? Wybierz nasze pociągi PKP? Podróżnego nie powinno obchodzić jakiej spółki jest pociąg, bo konkurencja na kolei może być wyłącznie regulowana, zwłaszcza w przewozach osobowych.
Podróżny powinien móc zaciągnąć informacji kolejowej niezależnie od spółki, móc iść do dowolnej kasy biletowej i móc kupić bilet na dowolnie obrany przez siebie pociąg. A w razie zmiany kategorii pociągu na wyższą, uiścić wyłącznie dopłatę.

Konsekwentnie podtrzymuje swoje zdanie, że kolej powinna być zjednoczonym przedsiębiorstwem.
  Odpowiedz
#6
Poznanski_mech napisał(a):To nie jest Caritas. Skoro ja płacę za reklamę to logicznym jest że nie będę w nim wychwalał innego przedsiębiorstwa, logiczne.

To nie o to chodzi. Niech się chwalą czym chcą, ale ta reklama sugeruje, że oni jedynie są warci jeżdżenia, bo reszta to badziewie (bo nawet nie jest to PKP). To reklama negatywna i wykluczająca, Oczywiście moim zdaniem. A dodatkowo przekaz nie jest czytelny. Kogo z przeciętnych pasażerów interesuje czy kolej to teraz PKP czy np. nieziemska kolej międzyplanetarna? Inne kryteria się licza...
  Odpowiedz
#7
Mariusz W. napisał(a):Tylko czemu to ma służyć? Wybierz nasze pociągi PKP? Podróżnego nie powinno obchodzić jakiej spółki jest pociąg, bo konkurencja na kolei może być wyłącznie regulowana, zwłaszcza w przewozach osobowych.
Ale to nie jest jakaś lekcja mająca na celu uczenie podróżnych jacy są przewoźnicy i jak ich odróżnić, mają jedynie wiedzieć że nie wszystko co jeździ o torach to pociągi PKP IC. Przed złożeniem jakichkolwiek pism/maili zastanowią się czy to był pociąg PKP IC czy kogoś innego, zawsze spada prawdopodobieństwo.

Cytat:Podróżny powinien móc zaciągnąć informacji kolejowej niezależnie od spółki, móc iść do dowolnej kasy biletowej i móc kupić bilet na dowolnie obrany przez siebie pociąg.
A tak nie jest? W informacji dowiesz się o każdym połączeniu każdej spółki, sytuacja w kasach wymaga jedynie poprawy to rzeczywiście nie w każdej kasie kupimy na każde połączenie bilet, tylko dlaczego ciągle PKP ma to robić a reszta jak takie pasożyty czekają?

Mariusz W. napisał(a):Konsekwentnie podtrzymuje swoje zdanie, że kolej powinna być zjednoczonym przedsiębiorstwem.
Nie tylko Ty, każdy rozsądny człowiek tak sądzi ale Ty myślisz że jest to takie proste?

masovian napisał(a):że oni jedynie są warci jeżdżenia
Bo szukanie dziury w całym to sport narodowy Polaków... Zresztą co jak co ale w przewozach dalekobieżnych mimo wszystko są najlepszą opcją (prócz mikoli), serio jazda EN57 jest bardziej komfortowa od 111A / 141A?

masovian napisał(a):Oczywiście moim zdaniem.
Racja, PRy i Plata narazie wymiatają w spotach kierowanych do pasażerów co jest czym.

masovian napisał(a):Inne kryteria się licza...
A jakie to?
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
  Odpowiedz
#8
Poznanski_mech napisał(a):Ale to nie jest jakaś lekcja mająca na celu uczenie podróżnych jacy są przewoźnicy i jak ich odróżnić, mają jedynie wiedzieć że nie wszystko co jeździ o torach to pociągi PKP IC.
Dzięki reklamie mają wiedzieć – czyli jest to jakieś uczenie.
Poznanski_mech napisał(a):A tak nie jest? W informacji dowiesz się o każdym połączeniu każdej spółki […].
Tej telefonicznej także?
Poznanski_mech napisał(a):Nie tylko Ty, każdy rozsądny człowiek tak sądzi ale Ty myślisz że jest to takie proste?
Nie jest proste. Pół biedy, jakby do tego dążono, ale nie widzę nic takiego.
  Odpowiedz
#9
Mariusz W. napisał(a):
Poznanski_mech napisał(a):Nie tylko Ty, każdy rozsądny człowiek tak sądzi ale Ty myślisz że jest to takie proste?
Nie jest proste. Pół biedy, jakby do tego dążono, ale nie widzę nic takiego.
Na szczęście jest druga możliwość siedzenia na dupie i hejtowania wszystkiego na około zamiast samemu wyjść z inicjatywną. Narazie ciągle padają jakie to wszystko jest złe, być może jest ale rozumiem że samemu nie można nic dać, z takim podejściem nie ma się co dziwić że bezrobotnych coraz więcej.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
  Odpowiedz
#10
No ale jaką możliwość wyjścia z inicjatywą ma zwykły obywatel?
  Odpowiedz
#11
Poznanski_mech napisał(a):Racja, PRy i Plata narazie wymiatają w spotach kierowanych do pasażerów co jest czym.

Taaa jasne... Gdyby PR zrobiłoby jakiś spot na temat IR, to MIR wraz ze "słuszną" prasą od razu by ich zwymyślali, że nie dość, że robią straty, to jeszcze marnują publiczne pieniądze na durne kampanie reklamowe.

Ale PIC to co innego i może w odróżnieniu od PR, choć tak samo robią straty i kampanie, których cel jest delikatnie mówiąc niejasny..

Poznanski_mech napisał(a):
masovian napisał(a):Inne kryteria się licza...
A jakie to?

Cena, szybkość, wygoda i niezawodność. Pasażera nic nie interesuje czy jeździ PKP czy Taczkami Zjednoczonymi. To cechy powyższe decyduja o jego wyborze...
  Odpowiedz
#12
Poznanski_mech napisał(a):Racja, PRy i Plata narazie wymiatają w spotach kierowanych do pasażerów co jest czym.
Na szczęście Plata jeszcze pasażerów nie wozi.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#13
masovian napisał(a):Taaa jasne... Gdyby PR zrobiłoby jakiś spot na temat IR, to MIR wraz ze "słuszną" prasą od razu by ich zwymyślali, że nie dość, że robią straty, to jeszcze marnują publiczne pieniądze na durne kampanie reklamowe.
Naturligtvis, bo wszystko jest skorumpowane oprócz najświętszej niezaleznej i GW.

masovian napisał(a):Cena, szybkość, wygoda i niezawodność.
Bardzo ciekawe kryteria w spocie Smile

Cytat:Na szczęście Plata jeszcze pasażerów nie wozi.
Nie chodziło o pasażerów, przewoźników łączy to że żyją z tego co dadzą, zwłaszcza PRy.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
  Odpowiedz
#14
Jest i drugi spot reklamowy.

http://www.youtube.com/watch?v=dLrw2yiIk0Q
  Odpowiedz
#15
Czerstwe i zbytnio bez polotu.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości