• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Intercity - wymiana biletu (zwrot)
#1
Witam Panowie Panie
Proszę o informacje w jaki sposób dokonać zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego wymiany biletu na tej samej trasie zakupionego przez Internet ,chodzi mi zwrot za niewykorzystany bilet
  Odpowiedz
#2
Bilet zakupiony w Internecie można tylko tam go zwrócić. Jeśli minął termin wyjazdu, a nie został wykorzystany to nie da się go już raczej zwrócić. Jednak warto napisać maila na adres <!-- e --><a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a><!-- e -->
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#3
pitagoras23 napisał(a):Jeśli minął termin wyjazdu, a nie został wykorzystany to nie da się go już raczej zwrócićl
Jestes pewny? Pkt 22 Intercity FAQ mówi
Cytat:Wniosek, dotyczący zwrotu należności za niewykorzystane bilety internetowe, należy złożyć nie później, niż przed upływem jednego roku od dnia wykonania przewozu, a gdy przewóz nie został wykonany - od dnia, kiedy miał być wykonany
Oczywiście to zależy od interpretacji warunku "przewóz nie został wykonany" - czy chodzi o to że pociąg w ogóle nie odjechał, czy że pasażer nie wsiadł do pociągu.
  Odpowiedz
#4
Bilety internetowe są skanowane, więc jeśli konduktor by nie odbił biletu to wtedy można chyba stwierdzić, że przewóz nie został wykonany.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Rzepin- Frankfurt/wymiana drużyn konduktorskich nawracajm 3 623 11.01.2019, 02:48
Ostatni post: MegaTVHD
  Cena biletu wołodyjowskiIC 4 869 27.07.2016, 05:39
Ostatni post: masovian
  Zwrot za niewykorzystany bilet kupiony przez internet robertcb 1 1 236 29.03.2015, 18:10
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości