Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RE do Frankfurtu będzie projektem komercyjnym
#16
Patrzyłem na daty w lutym i go nie widać
Odpowiedz

#17
Najbardziej mnie interesuje, czy znowu będzie się bez sensu w Otuszu zatrzymywać :/
Odpowiedz

#18
W rozkładach plakatowych PLK te połączenia już są.
Odpowiedz

#19
Znalazłem go na plakatowym rozkładzie, dzięki za pomoc. syrenka, cały czas ma wpisany postój w Otuszu i kursuje w poniedziałki, niedziele i soboty

Czy pociąg będzie miał takie same zestawienie jak przed zawieszeniem?
Odpowiedz

#20
rysiogeniusz napisał(a):Czy pociąg będzie miał takie same zestawienie jak przed zawieszeniem?
Raczej tak. PR nie dysponują niczym innym do połączeń międzynarodowych do Niemiec.
Odpowiedz

#21
Mariusz W. napisał(a):PR nie dysponują niczym innym do połączeń międzynarodowych do Niemiec.
A co takiego specjalnego i unikalnego jest potrzebne do połaczeń międzynarodowych dp Niemiec?
Odpowiedz

#22
Zwłaszcza, że to połączenie międzynarodowe raczej tylko formalnie, Niemiecka drużyna konduktorska nie wpada na żadnej granicy, a pewnie 90% pasażerów do Frankfurtu dojeżdża na biletach tylko do granicy państwa. Frankfurt to zwykła stacja stykowa w tym przypadku. Ale formalnie jest inaczej...
Odpowiedz

#23
kazio napisał(a):A co takiego specjalnego i unikalnego jest potrzebę do połaczeń międzynarodowych dp Niemiec?
W przypadku wagonów jest to lokomotywa spalinowa albo elektryczna dwusystemowa. Niemcy nie chcą już wpuszczać SU45.
Z kolei polskie spalinowe zespoły trakcyjne nie mają dopuszczenia na Niemcy. Zdaje się że muszą mieć PZB.

Elektryczne zespoły trakcyjne odpadają z oczywistych powodów.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Parowozownia Wolsztyn będzie spółką pitagoras23 81 27 837 21.11.2014, 00:12
Ostatni post: sm31-131

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.